Gå til innhold

Vinteren lar vente på seg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her vi bor har vi knapt hatt snø i vinter og de dagene vi har hatt minusgrader kan jeg vel nærmest telle på ei hånd! Jeg lurer nemlig på om det strengt tatt er nødvendig å kjøpe vinterfora dress til tuppa mi på 1 år og 8 mnd. Hun går fortsatt i sin uforede Mikk-line dress med to lag tynne/tykke ullklær under. Det må da vel holde? Regner med de sier fra i barnehagen hvis hun er kald, men hadde vært kjekt å høre andre sin mening!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor i Rogaland. Her har vi ikke hatt minusgrader denne vinteren - og iallefall ikke snø. Vi ligger på 3-10 grader. Bøndene plukker nå poteter!!!!

Min gutt har Troll sin vinterdress med avtagbart ullfor. Vi har enda ikke brukt ullforet. Ser ikke at vi får brukt det fremover heller. Han holder seg god og varm med vanlige ullklær under. Om det skal bli skikkelig vinter ser jeg for meg at den vil vare i max 2 dager. Vet ikke hvor du bor, men ikke kjøp noe før du må er mitt råd.

Skrevet

Bor i trøndelag, ikke vært mange dager med kuldegrader.. Vi har den tynne Reima dressen ( høst-vinter), og når det ha vært kaldt ha vi brukt tynt ullundertøy også strikka tykt ull klær... Og de holder i massevis.. Tippe du klare deg med en sånn dress som du har..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...