Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 og i morgen mandag er det 149 dager igjen:) Nå går det rette veien her ja:)
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Like etter deg :-) Hærlig å snart nærme seg halvveis!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2007 kult:) Men min side sa feil til meg i går da. (logget på kl 23.20, så det var jo litt rart at den sa det var mandag da... hmmm...) Så jeg har igjen 150 dager i dag jeg! he he.. da kan jeg feire litt i dag også
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Ja ja - nedover går det uansett! Har du vært på UL enda? Jeg skal på fredag og er veldig spent.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2007 Ja jeg var på UL i romjula jeg. Var jo såååååå koselig da! Alt stod bra til med den lille og den turnet rundt som aldri før der inne:) Vi ville ikke vite kjønn da, så det er fremdeles et spenningsmoment... Men nå skal vi på UL 2 ganger til i alle fall så da kanksje vi ser det uansett..... Har todelt livmor så derfor må jeg åp ekstra UL slik at de ser at babyen har nok plass der inne. Gled deg masse til fredag! Det er stort å se babyen sin for første gang:) Ønsker deg lykke tili alle fall!
Xenaen Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Har vi nesten samme termin, ja? Har termin 07. juni (såkalt sikker termin, var det de målte seg fram te på UL)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 plutselig så nærmer jeg meg 100 dager igjen.. følte ikke det var så lenge siden jeg sa jeg var 100 dg gravid.. :-) går veldig fort synes jeg , storkoser meg å være gravid. endelig ble det vår tur, har ventet lenge på dette gullet.. vi er utrolig heldige alle sammen så får sjangsen til å oppleve dette som vi gjør. veldig mange tar det som en selvfølge å bli gravid, selv strevde vi i over 10 år.. Gratulerer til alle sammen
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Moro! Så gøy at babyen var så aktiv! Jeg har en jente fra før som jeg absolutt ikke ville vite kjønnet til og som også sov under sin ultralyd. Men denne gangen er jeg super nyskjerrig og håper jeg ser litt mer sprell. Gleder meg skikkelig til fredag - bare to dager igjen!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2007 Xenaen: så gøy! Vi har samme dag da ja. Det er UL termin 7.juni på meg også. Menstermin 3. juni, men jeg visste at den i alle fall var et par dager for tidig og tippet også selv 7. juni. Jordmor lo derfor av meg når jeg skulle tippe hva hun hadde kommet frem til på UL:) Anonym: Så FANTASTISK at dere endelig er gravide!!!!!!!!!!! Selv slet vi ikke mer enn et og et halvt år, men det føltes som en evighet det også! Man rekker å få mange vonde tanker på den tiden desverre! Det er derfor et lite mirakel jeg går med i magen min føler jeg selv:) Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet og NYT tiden:) Kaktus! Ta deg noe juice eller brus ike før du skal på UL så skal du se den lille blir aktiv der inne! Vil du vite kjønnet denne gangen eller? Må få høre hvordan det går i alle fall!
MillaMia Skrevet 10. januar 2007 #10 Skrevet 10. januar 2007 Det har jeg også! Hurra for 150 dager igjen!
Xenaen Skrevet 10. januar 2007 #11 Skrevet 10. januar 2007 Jøss, nesten lik menstermin også - hadde femte juni! Men jeg trur enda mest på den da. Tenkte at jeg pusker meg nærmere fødestedet i den perioden! Har ikke lyst å sitte her ute i gokk når riene tar til, nei!!! Førstebanet eller?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. januar 2007 Jepp første barnet vårt:) Synes det er en helt merkelig men fantastisk opplevelse å være gravid altså! Hvor langt unna sykehuset bor du da? Gratulerer til deg også Millamia:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå