Gå til innhold

Mange som jobber i helsesektoren her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber på laboratoriet ved et legekontor 100%

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hjelpepleier, jobber 26,8% natt på dementavdeling, i vikariat. I tillegg ekstravakter.

77modell:

vi er 2 på natt på min avdeling, med nå 19 pasienter. På skjermet enhet. Det er egentlig bare èn nattvakt, men satt inn èn ekstra som egentlig skal gå "på èn", veldig utagerende pasient. Så nå vil jeg påstå at vi er heldige. Da det før var bare en nattvakt, var det alt for lite. Pasientene kan være utagerende, og da er det ikke lett å hanskes alle alene.

Men nå er det typisk da, på sykehjem, at vi som jobber der må slite. Pga økonomi og innsparinger. Har vært mye fortvilelse ja.

Skrevet

Jobber i rusomsorgen, er sosionom med videreutdanning i rusproblematikk.

Skrevet

Jeg er sykepleier og jobber ca 70%. Jobber i omsorgsboliger for eldre, kommer nok å se meg om etter en annen jobb etter permisjonen ;0)

Skrevet

er sisteårs spl student og jobber endel ekstra på sykehjem og hjemmespl.

Skrevet

Er utdannet sykepleier og jobber 75% på infeksjonsavdeling

Skrevet

Jobber som vernepleier i en bolig med autister. 100% fast, i turnus.

Skrevet

Jøss, så gøy å se at det er mange innen helsesektoren her. :)) Jeg glemte forressten å si at jeg er sykepleierstudent, synes jeg kunne "for lite" som hjelpepleier; er nysgjerrig av natur, og ønsker å lære mer. Jobber opp mot 100% i "friperiodene" mine (går deltidsstudier). Synes det er litt mye til tider, men det er spennende også!! :) Men gleder meg masse til å være hjemme med nurket, når den tid kommer!!! :))))))))

Skrevet

Hei, er sykepleiere og jobber fast 80 % på sykehjem

Skrevet

Ass.avd.spl. 100% fast på sykehjem, trives godt men nå begynner det å bli litt tungt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...