Bjarne Marie Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Oi oi oi, her har det skjedd mye de siste dagene. Har ikke hatt mulighet til å bimme på noen dager før i dag. Ser det er mange av oss som har fått knøtta sine... Så koselig... Vil ønske alle dere som har født gratulere å hjertelig tillykke med babyene deres... Selv har jeg i dag igjen 3 uker til termin, men en blir virkelig fødeklar når en leser om alle som har født her inne... Jaja, en må vell bare smære seg med tålmodighet...
Tre små;) Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Så fint at det ikke bare er meg- har også tre uker igjen.. begynner å bli en smule utålmodig- lurer på hva jeg skal finne på i tre uker hvis lille knøttet ikke har tenkt å innfinne seg før den tid! Begynte permisjonen i dag og går egentlig bare rundt å klør meg i hodet.. Jaja, hun kommer vel når hun kommer, men jeg nekter å gå på overtid..så det så!
Bjarne Marie Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2007 Hehe, tanken på at det faktisk kan gå opptil 5 uker før knøttet kommer skremmer meg. Men det kommer jeg til å nekte på, har en gutt fra før som veide 4640 g da han kom til, å det var på termin!!! Tenk om han hadde vært i magen 14 dager lengre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå