*Mysillen* Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 sukk....kan bli laaaange 14 dager å vente på TR om de skal være så ømme helt til da.... men typisk min flax hvertfall...den ene katten hoppet opp i fanget mitt i sta...ikke godt da hun klatret opp mot fjeset for å få kos.... Håper det roer seg litt...
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Kan jo være et positivt tegn da:) Håper det. Synes virkelig dere fortjener "treff" nå. Ellers da, hørt noe mer ang kunstig befruktning?
*Mysillen* Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2007 bruker å få ømme pupper før TR besøk jeg da...noen ganger sterkere enn andre men sjeldent at jeg har 14 dager før TR da...vanligvis en knappe uke bare nei ikke hørt noe mer nei...men regner ikke med å få svar med en gang heller... må bare smøre oss med tålmdighet...
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Ikke så lett å gå å vente, men så har man jo ikke noe valg heller da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå