Gå til innhold

seng fra ikea...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte vi skulle kjøpe sprinkelseng fra ikea(hensvik)heter den.Noen som vet om det er en ok seng.Er det med madrass i den sengen eller hva?Har hørt litt om sengene fra ikea og er litt skeptisk,men liker den så godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk litt på nettet ang test på sengene.. huske ikkje korsn som hadde en for ikkje så lenge sia.. der står det nokka om div sprinkelsenger..

nei, det følger ikkje med madrass, e ikkje sikker på om det følger med bunn engang..

Skrevet

Heia :)

Alle sengene fra ikea er testet og godkjent etter alle regler, så de burde være trygge. Så en test over barnesenger for litt siden, og der var det mange senger som strøk, men ikea sine var ikke med på den.

Selv har jeg jobbet på ikea i tre år, og skal kjøpe seng der, den samme som du tror jeg det blir.

Følger ikke med madrass, men tror det følger med bunn på barnesengene, men er ikke helt sikker på det :)

Skrevet

jeg har kjøpt seng fra ikea, den samme som HL lurer på! Synest den er kjempe fin!!! :)

Bunn på sengen var det ;)

Skrevet

Den som kom godt ut i testen heter "diktad".

Bare husk å kjøpe madrass på IKEA også, da de har litt "rare" mål på senga!

Skrevet

vi kjøpte seng på ikea i forrige uke, akkurat den sengen du har tenkt til å kjøpe. vi fant ut at den var like fin og grei som de, de har på reflex og babykos, bare MYE billigere. Det er to høyder du kan ha sengen i. Vi kjøpte sengen, med en god madrass, overmadrass, dyne, pute, sengetøy og sånn putekant rundt sengen. Fikk litt sjokk da jeg skulle betale i kassen. BARE 1500 kr. De skulle jo ha ca. 4500 for det samme på babykos, og reflex.

Skrevet

Hvordan er madrassene kjøpt på Ikea? Bra for små rygger?

Skrevet

Jeg tror det er ingen fare å kjøpe den sprinkelsenga fra ikea. De er testet og sjekket i hue og ræva for å si det sånn....

Men det jeg anntar at du har hørt om senger fra ikea er den det har skjedd en ulykke med en 2 år gammel gutt.

Det er MINNEN vokseseng som dette skjedde med. men det som var var at han hadde falt mellom senga og veggen og blitt kvalt.

Altså, det var jo ikke ikea sin skyld at senga hadde sklidd fra veggen.

Den senga du vil kjøpe er nok etter forskifter med hensyn til antall cm. mellom sprinklene og det som er.

Når det gjelder madrass så tror jeg det må kjøpes i tilegg, men det har de jo på ikea i str. du trenger.

Skrevet

de har sikkert 5 forskjellige madrasser, eg kjøpte den nest beste, syns den så best ut.... den heter: sultan sussa..... overmadrass: sultan slumra. jeg syns madrassene virker kjempe bra jeg.

Skrevet

jeg så en artikkel på nettet, hvor en haug med senger var blitt slaktet pga sikkerhet. var fire eller no som fikk godkjent og diktad fra ikea var en av de. så det skulle vel ikke være noe problem og kjøpe seng der. vi har tenkt til det syntes diktad sengen var kjempefin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...