Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har 36 uker bak meg nå, termin 5. februar. De siste dagene har jeg hatt så innmari rastløse bein. Har prøvd å ligge med dem opp langs veggen, og samboeren er en tålmodig massør av legger og føtter, men det hjelper ikke! Sist jeg hadde problemer med rastløse bein, var i tenårene, i den mest intensive vokseperioden. Den gang pleide jeg å legge meg på gulvet, på magen, i et kvarters tid, og det hjalp bestandig. Med en forholdsvis diger kul på magen er dette dessverre uaktuelt for tiden. Noen som har noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gammelt kjærringråd som fungerer for noen er å knyte en ulltråd rundt ankelen.

Magnesiumtabletter...

Skrevet

prøv kost tilskudd av magnesium og kalsium det hjalp for meg-

Skrevet

uff høres ut som meg ja... jeg tar nå e og c vitaminer samt kalsium og magnesium.skyll bena i kaldt vann, gå litt og skyll igjen. ligg i kaldt soverom. for meg virker det som det blir værre ved varme..

send meg råd om du finner noe som hjelper. blir gal her snart men de rådene jeg skrev hjelper i alle fall litt.

Skrevet

Jatakk.....skriver meg på her.....

Er våken ennå pga rastløse bein...Helt forferdelig...

Bruker Magnesium, men nå i natt så virker det ikke i det hele tatt......

Skrevet

Et lite råd jeg bruker selv. Bandasje rundt beina. Hadde ikke fått sovet uten, så regulerer jeg bare ettrhvert og hvor jeg må binde de fast etter hvor jeg verker eller er rastløs.

Skrevet

Har det samme problemet, det sies at magnesiumtabletter og støttestrømper hjelper. Det som hjelper for meg er et varmt bad, smøre inn beina med bodylotion og gå rundt i stua til jeg blir sliten.

Burde vel heller tatt noen tabletter når jeg tenker meg om :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...