Gå til innhold

Vet dere hva som var finest i jula...


Nettemor m/JENTENE ;)

Anbefalte innlegg

Vi hadde masse besøk i jula og hver morra og ettermiddag spiste alle i lag rundt et stort langbord.

Å de fineste øyeblikkene jeg hadde var da andre holdt vesla mi, og hun leita rundt bordet med blikke og da hun så meg så smile hu fra øre til øre".

 

Skjedde flere ganger og de øyeblikkene har jeg brent inne i hukommelsen mine. Så hærlig å kunne se rett i øynene hennes at jeg er verdens beste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med deg. Synes det er så koselig i hverdagen og når andre holder henne, og når hun ser meg lyser hun opp og "prater" i vei. Blir helt varm i hjertet av det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner veldig godt hva du mener!

Husker de første månedene med Karsten, da gjorde han jo ikke forskjell på meg og andre. Jeg hadde jo hørt så mye om små barn som kjenner igjen mammaen sin, så jeg syntes det var litt "trist". Men når han ble 2-3 måneder gammel så begynte han å roe seg bedre hos meg og likte som regel også bedre å sitte hos meg. Syntes det var så koselig. Selv om jeg ikke ønsker meg en mamma-dalt, så er det jo utrolig koselig at mamma er best! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja - det er så herlig! Hender hun liker å sitte hos andre, men da hun kikker bort på meg smiler hun smilet hun bare kan smile til mamman sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...