Sentralstøvsugeren Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Er innom novemberklubben støtt å skjekker - men der skjer det jo ingenting! Så nå starter jeg et iherdig forsøk på å dra i gang litt flere tråder der:0). Kan ikke alle titte innom siden å kikke? Hadde vært så bra hvis vi fikk til litt mer der......
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 helt enig, men jeg starter i morgen jeg, hih, for nå tenkte jeg å gå å legge meg, er så trøtt. sov godt og sees på en mer aktiv klubbside i morgen eller en dag vi får tid.. hihi
ninjo skal bli storebror Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Hadde glemt den siden jeg.. skal prøve å stikke innom. Ellers så finner du sikkert de fleste av oss her inne
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Heisann! Det er kjempe kipt at det er så lite liv inne på november klubben. Er jo greit å samles vi som har babyer på samme alder. Her inne syns jeg det er mest folk med mye eldre babyer enn det vi har. Vi får prøve å live det opp litt vi da!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Helt enig! vi må bli mer aktive inne på novemberklubben:) På Bim var jeg smikmeldlem på desemberklubben, siden november var så laber. Ser desember er aktiv her inne også. Så kom igjen jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå