Gå til innhold

ENDELIG ble det baby på meg også =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med termin 21.12.2006 ble ventetiden ganske lang da gullet i magen ikke kom. Det gikk ei uke til og enda ingen baby... Men så! nyttårsaften fikk jeg komme på føden jeg også.

Resultatet var ei NYDELIG lita tulle på 3530gram og 51cm lang! Hun kom 1.januar 2007 klokka 03.55.

Kan vel ikke si jeg kommer til å huske en nyttårsaften bedre enn denne!

Fødselen var veldig hard og langtekkelig med masse maserier tre dager i forveien, som mer eller mindre slet meg ut på forhånd.

Lystgassen ble etterhvert min beste venn, og da de kom med epiduralen så kunne jeg nesten ikke bli lykkeligere.. :)

I ettertid viste det seg at jenta vår hadde navlesnoren rundt halsen, hun hadde bæsja skikkelig i fostervannet, og hadde pustevansker. Grunnen til at jeg fikk epidural var at de vurderte hastekeisersnitt.

Men med en bitteliten oksygenmaske foran ansiktet en liten time så var hun i armene mine. Frisk og fin igjen til tross for en røff start på livet!

Tulla vår.

Byens nyttårsbarn.

Skriver ingen detaljert fødselshistorie for den blir veldig lang, så jeg slår meg til ro med dette rotete innlegget her.

Ønsker å takke pent for meg her inne.

BiM har virkelig vært god å ha i mange situasjoner, selv om jeg ikke er den som har lagt inn mest innlegg så har jeg hatt stor nytte av å lese andres.

Til alle gravide snupper her inne GLED DERE!

Helt fantastisk å bli mor!

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...