Gå til innhold

November: Hvor mange timer er babyene deres.............


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

våkne i løpet av dagen? Min er vanligvis våken ca 5 timer tilsammen. Synes det er så lite, men jeg får vel bare nyte det sier gode rådgivere :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det varierer veldig, men er vel ca. like mye som deg. Noen ganger kanskje litt mindre. Gutten min er veldig glad i å sove mye ennå, men hallo, han er jo bare 6 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sover veldig mye om dagen, men om kvelden er han veldig urolig. Da kan han være våken to-tre timer i strekk, men da blir det mest sutring, ikke så mye kosestund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn har vi det her også. Hun sover nesten i ett om dagen. Bare oppe å får mat og skift - noen ganger rekker vi litt kos også før hn sovner:0). Når kvelden nærmer seg derimot......Hun våkner til rundt halv åtte og da er som regel motoren i gang til mellom 12 og 1 en gang. Har begynt med mme om kvelden, men synes ikke det hjelper noe. Hs mente det kanskje kunne være at hun fikk litt lite melk om kvelden av meg, men hun drikker bare rundt 60 av mme, så skrekkelig sulten er hun nok ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har sikkert en veldig rolig baby jeg da.....

Han er 7 uker nå og er vel ikke våken mye over 2-3 t i døgnet da. Har hatt 1 eller 2 dager der han var kanskje var våken i 4 t. Han er prematur og har hatt gulsot da og bruker vel litt lenger tid før han henger med;) Han la inn en våkenperiode i 12-2 tia om natta for noen dager siden, men håper det er over nå. Han kune sove 4-5 t i slengen og bare spise i halvsøvne frem til han var 4 uker da. Spennende og se om han er en unge som trenger lite eller mye søvn, og om når han vil sove de timene han trenger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min er veldig mye våken, ca 8-9 timer om dagen, tenker jeg. Han sover ikke mer enn 15-20 min av gangen på dagtid. Skulle heller ønske han hadde en litt lenger soveøkt på dagen, så jeg kunne få gjort litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det som Æsculap jeg også. I dag sto vi opp 0730, han sovnet igjen 11. Sov til 14, sovnet igjen i 18 tiden, sov til 19 og la seg kl 20. Da sover han som regel til 5 eller 6. Var faktisk lengre nattesøvn på han for noen uker siden, så lurer litt på om han får for lite mat til kvelds. Er skrubbsulten når han våkner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi sover heller nesten ingenting om dagen. Vi står opp i titida, hvis vi er ute og triller eller i bæresjalet midt på dagen kan ho sove i et par timer, ellers er ho våken hele dagen, bare med noen små lurer ved puppen på 10 - 30 min et par ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...