Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Kjeder meg litt, tenkte å bruke min "dårlige" fantasi til å grave ut noen spm til dere! 1. Hva heter barnet/barna dine? 2.Hvor gamle er de/den? 3. Hvilket kjønn ønsket du deg mest? 4. Hvordan var svangerkskapet fysisk/psykisk? 5. Hvor mange timer brukte du på fødselen? 6. Hva var din første tanke i det sekundet barnet kom ut? 7. Hvem ligner barnet på? 8. Hvilken vogn har du? 9. Hva er ditt største ønske for barnet ditt videre i livet? 10. Hvor mange barn vil du ha? 11. Hvordan er livet ditt nå som du har blitt mamma? 12. Er du sammen med barnefaren? Takk for svar :-) :-)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 1. Hva heter barnet/barna dine? Ørjan og Runar 2.Hvor gamle er de/den? 2 år, og 6mnd 3. Hvilket kjønn ønsket du deg mest? Helt ærlig akkurat det samme for meg.. Men om det blir en til så hadde det vert fint med ei jente. 4. Hvordan var svangerkskapet fysisk/psykisk? Ikke så bra fysisk (kvalm+ bekkenløsning) Veldig bra psykisk! Syns det er fantastisk å bære et barn inni magen! 5. Hvor mange timer brukte du på fødselen? 6 timer første gang, ca 3-4 timer 2.gang 6. Hva var din første tanke i det sekundet barnet kom ut? Åh endelig.. Eller noe i den duren... Lettelse og glede! 7. Hvem ligner barnet på? Syns begge ligner mest på meg, spesiellt han yngste! 8. Hvilken vogn har du? Basson duo 9. Hva er ditt største ønske for barnet ditt videre i livet? At de får et godt selvbilde og blir godhjertede selvstendige menn! 10. Hvor mange barn vil du ha? Er nok ikke helt fornøyd før jeg har 3, så får vi se etter det... 11. Hvordan er livet ditt nå som du har blitt mamma? Syns det er veldig bra! Er egentlig det som har vert mitt mål fra jeg var liten.. og er ikke skuffet nå som jeg er det. Men er selvfølgelig negative ting med det også... 12. Er du sammen med barnefaren?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Glemte det siste spm.. Jeg og barnefaren er gift... :-)
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 1. Hva heter barnet/barna dine? william 2.Hvor gamle er de/den? 7 uker gammel 3. Hvilket kjønn ønsket du deg mest? ingen betydning om det ble gutt eller jente. like stas uansett:) 4. Hvordan var svangerkskapet fysisk/psykisk? greit både fysisk og psykisk. bekkenløsning, men ellers bra 5. Hvor mange timer brukte du på fødselen? fra vannet gikk brukte jeg 8 timer. hadde noen smårier i noen timer før det. 6. Hva var din første tanke i det sekundet barnet kom ut? "han er perfekt, vi har lagd verdens herligste gutt" 7. Hvem ligner barnet på? god blanding av mamman og pappan;) 8. Hvilken vogn har du? oi.. husker ikke navnet på den.. ammer nå, så lar være å gå og se 9. Hva er ditt største ønske for barnet ditt videre i livet? at han får en flott oppvekst, og at han oppnår drømmene sine. og at han ikke roter seg bort i dumme ting som narkotika o.l 10. Hvor mange barn vil du ha? 2 eller 3 11. Hvordan er livet ditt nå som du har blitt mamma? veldig annerledes, men det er herlig å være mamma:) 12. Er du sammen med barnefaren? jepp:)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 1. Hva heter barnet/barna dine? Lukas 2.Hvor gamle er de/den? 4 mnd. og 4 dager 3. Hvilket kjønn ønsket du deg mest? Nei det var akkurat det samme :-) Kjekt med 1 av hver ++ :-) 4. Hvordan var svangerkskapet fysisk/psykisk? Hadde vond rygg og hofte en stund mellom uke 24 og 35. Eller supert 5. Hvor mange timer brukte du på fødselen? Fra full åpnng til han var ute 45 minutt, fra ankom sykehuset 3t 45min 6. Hva var din første tanke i det sekundet barnet kom ut? Aldri mer, det var da :-) 7. Hvem ligner barnet på? Likner veldig på pappan 8. Hvilken vogn har du? Basson 9. Hva er ditt største ønske for barnet ditt videre i livet? At han får det bra, har alt han trenger ++ alt en mor vil sitt barn :-) 10. Hvor mange barn vil du ha? 3 tror jeg, men vi får vel ik gubben m på det :-/ 11. Hvordan er livet ditt nå som du har blitt mamma? Supert 12. Er du sammen med barnefaren? Jepp, 7 år i dag faktisk :-)
Kaffemocca Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 1.Benjamin og Lucas 2.2 år og 6mnd 3.hvis vi får en til hadde det vært koselig med ei jente 4. første var fylt av kvalme ellers bra, andre var alt bra=) 5. med førstemann 3 timer, med andremann 7 timer 6.endelig ikke vondt mer eller noe i den duren.. 7.førstemann ligner på pappa, andremann på meg og mormor 8. Teutonia søskenvogn, simobagvogn, brio kombi og en svart trille 9.At de skal bli lykkelige med det livet de får 10.3 11.herlig, men litt lite søvn da=) 12. jepp
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 1 - Hun heter Embla 2 - Hun er snart 4 mnd 3 - Gutt først, helt til jeg fikk vite det var jente! Da ble jeg kjempeglad. 4 - Ganske så bra egentlig. Litt migrene var det eneste. Og en jævla svær mage! 5 - Fra første ri, 56 timer! 6 - Endelig! Og sååååååliten og søt den ser ut, kjentes jaggu ikke sånn ut:p 7 - god blanding av oss begge. 8 - Simo Kombi, samt citytrille og paraplytrille 9 - At hun skal vokse opp til å bli selvstendig, sterk og ha et godt liv. Være lykkelig!!!! 10 - 3 tror jeg:) 11 - Annerledes, men jeg har fått en ro jeg ikke hadde tidligere. 12 - lykkelig gift, og han er flott!
Suprise! Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 1. Hva heter barnet/barna dine? Lineah 2.Hvor gamle er de/den? 4 mnd (om 3 dager) 3. Hvilket kjønn ønsket du deg mest? Gutt eller jente:) 4. Hvordan var svangerkskapet fysisk/psykisk? Fikk neste ikke i meg noe fra uke 7 -18.Bekkenløsning.(måtte trilles rundt om vi skulle handle osv:/ ....LITEN tålmodighet.MEN jeg trivdes fryktelig godt som gravid! Var ikke en eneste dag lei! 5. Hvor mange timer brukte du på fødselen?Fra første rie 12 timer. 6. Hva var din første tanke i det sekundet barnet kom ut?Åh,jippi jeg kan puste igjen *puh* etterfulgt av...så liten hun er! (hadde hørt hun kunne bli ca en kg tyngre enn hun var;) åååå heeelt nydelig! 7. Hvem ligner barnet på?Ingen av oss egentlig.Fars mørke hår og min nese.Thats it:) 8. Hvilken vogn har du?Teutonia kombi 9. Hva er ditt største ønske for barnet ditt videre i livet?At hun skal få et godt og trygt liv! 10. Hvor mange barn vil du ha? heh...4? 11. Hvordan er livet ditt nå som du har blitt mamma?Supert! Alltid ønsket meg barn:) 12. Er du sammen med barnefaren? Sammen og forlovet:)
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 8. januar 2007 #9 Skrevet 8. januar 2007 HEI JA NOEN DAGER ER SÅNN. SPESIELT NÅR BABY SOVER MYE OG JEG IKKE GIDDER GJØRE HUSARBEID ; ) 1. Hva heter barnet/barna dine? JØRGEN 2.Hvor gamle er de/den? SNART 6MND 3. Hvilket kjønn ønsket du deg mest? EGENTLIG JENTE, MEN ER VELDIG GLAD DET ER GUTT,KULT DET. DET ER JO DET SAMME BARE DE ER FRISKE 4. Hvordan var svangerkskapet fysisk/psykisk? BRA PSYKISK OG FYSISIK.INGEN PROBLEMER.GIKK OPP 20KG OG GIKK DE NED INNEN EN MND. 5. Hvor mange timer brukte du på fødselen? 10TIMER FRA FØRSTE RIE PÅ SKOGTUREN DENNE HERLIGE SOMMERDAGEN. 6. Hva var din første tanke i det sekundet barnet kom ut? JØSS,ER DENNA MIN.;)VAR VELDIG RART. 7. Hvem ligner barnet på? BEGGE OG BESTEFAREN HEHE 8. Hvilken vogn har du? JANE SLALOM KOMBI 9. Hva er ditt største ønske for barnet ditt videre i livet? AT HAN HAR MÅL I LIVET OG DRIVER MED HOBBIER SOM GJØR HAN GLAD. AT HAN FÅR GODE VENNER.AT INGEN ER SLEMME MOT HAN NOEN GANG. 10. Hvor mange barn vil du ha? ETT 11. Hvordan er livet ditt nå som du har blitt mamma? LITT ANNERLEDES.LIKER MEG BEDRE HJEMME NÅ:)NESTEN FOR MYE HEHE. 12. Er du sammen med barnefaren? JA,VÆRT GIFT I 2,5ÅR.
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #10 Skrevet 8. januar 2007 1. Hva heter barnet/barna dine? Peter og Sofie 2.Hvor gamle er de/den? Peter er 1 år og 4 mnd, Sofie er 3,5 mnd 3. Hvilket kjønn ønsket du deg mest? En gutt og en jente 4. Hvordan var svangerkskapet fysisk/psykisk? Psykisk var det bra, fysisk relativt bra. Fikk svangerskapsdiabetes i første svangerskap. Formen var på topp i andre svangerskap. 5. Hvor mange timer brukte du på fødselen? 22 timer med Peter før det ble akutt keisersnitt, rundt 11 timer med Sofie 6. Hva var din første tanke i det sekundet barnet kom ut? Husker ikke første tanke med Peter, var så omtåket, men med med Sofie var det "lever hun, og hvorfor skriker hun ikke?" (Hadde "truende dødfødsel" som de kalte det, og tok en stund før de fikk liv i henne...) 7. Hvem ligner barnet på? Peter ligner mest på pappaen, Sofie mest på meg 8. Hvilken vogn har du? Teutonia y2k Sport og Teutonia sin søskenvogn 9. Hva er ditt største ønske for barnet ditt videre i livet? At de vokser opp som trygge, kloke og gode mennesker, at de klarer seg fint, får masse venner, og at livet deres blir slik de selv ønsker! 10. Hvor mange barn vil du ha? Tror jeg gir meg med to! 11. Hvordan er livet ditt nå som du har blitt mamma? Travlet, ettersom jeg i tillegg til to små også er fulltidsstudent. Livet mitt er nok mer "komplett" etter jeg fikk barn, og jeg nyter å være sammen med barna mine! 12. Er du sammen med barnefaren? Jupps, har vært samboere i 5 år
Quinny Skrevet 8. januar 2007 #11 Skrevet 8. januar 2007 1. Marthe 2.10mnd 3. Spilte ingen rolle, så lenge den var frisk. 4. Helt topp, sett bort i fra en mnd sykmelding pga stress. 5. Fra jeg merket første vee til jeg ankom på sykehuset med full åpning gikk det 3t, hun var ute 40 min etter ankomst sykehuset. 6. Jeg var så glad for at det ble en jente, og lykkelig over at alt gikk så bra. 7. Inntil nå har hun vært en tro kopi av meg, men nå er hun mest lik sin far. 8. Brio kombi og Brio trillevogn city 9. At de skal ha en trygg og god oppvekst, og lykkes i de ønsker de selv måtte ha for livet! 10. Vi ønsker oss to til! 11. Helt fantastisk! Nyter dagene med den lille, som gir oss store gleder hver dag. Merker at jeg har vokst som person, og tillagt meg sider jeg har ønsket meg lenge. 12. Ja, vi har vært gift i 3 år.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #12 Skrevet 8. januar 2007 1. Hva heter barnet/barna dine? Velger å være anonym fordi han har så sjelden navn.. En gutt hvertfall! 2.Hvor gamle er de/den? 7mndr 3. Hvilket kjønn ønsket du deg mest? Var egentlig det samme.. Begge var like bra! 4. Hvordan var svangerkskapet fysisk/psykisk? Kvalm konstant fra uke6-19. Strekk i livmorbånd når jeg gikk fra uke 7.. vondt i hofter rygg og klarte nesten ikke stå oppreist et par dager hvis jeg hdde vært på jobb 6-8timer fra uke 20.. ellers litt vanlige småting.. 5. Hvor mange timer brukte du på fødselen? 8timer fra vannet gikk 5 1/2 time fra jeg fikk rom på sykehuset.. pressa i 2timer og 40minutter.. 6. Hva var din første tanke i det sekundet barnet kom ut? var ikke såå ille da. hehe.. Når jeg så han å så skjønn! 7. Hvem ligner barnet på? Faren dem første mndene litt begge nå! 8. Hvilken vogn har du? Simo kombi 9. Hva er ditt største ønske for barnet ditt videre i livet? Leve og ha det bra og få et godt liv! Ikke rote seg borti for mye tull... 10. Hvor mange barn vil du ha? 2-3 11. Hvordan er livet ditt nå som du har blitt mamma? kjempe supert! 12. Er du sammen med barnefaren? ja!
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 8. januar 2007 #13 Skrevet 8. januar 2007 1. Emma Katrin 2. 5.5mnd 3. Jente, men det viktigste var at barnet var friskt 4. KJEMPEBRA:) 5. 5timer 6. Om hun vill skrike, og det ville hun heldigvis. 7. Meg 8. Swithun kombivogn 9. At hun får et langt, lykkelig liv som en frisk person:) 10. 3 11. Livet er herlig:) 12. Ja, vi er samboere og forlovet
Sigbeth Skrevet 8. januar 2007 #14 Skrevet 8. januar 2007 Hva heter barnet/barna dine? Navnet er hemmelig på dise sidene 2.Hvor gamle er de/den? Snart 5 mnd 3. Hvilket kjønn ønsket du deg mest? Jente først, men da vi fikk beskjed på ultralyden om at det var gutt, var det bare en liten justering i hjernen min, så ville jeg helst ha gutt, og jeg vil gjerne ha flere gutter nå! Kjempemorsomt! 4. Hvordan var svangerkskapet fysisk/psykisk? En lek 5. Hvor mange timer brukte du på fødselen? 12 timer fra sykehusinnleggelse, 1,5 døgn fra vannet gikk 6. Hva var din første tanke i det sekundet barnet kom ut?ER det gutt? 7. Hvem ligner barnet på? Pappaen 8. Hvilken vogn har du?Simo 9. Hva er ditt største ønske for barnet ditt videre i livet? At han skal være glad og lykkelig 10. Hvor mange barn vil du ha? 3 11. Hvordan er livet ditt nå som du har blitt mamma? Hektisk og koselig 12. Er du sammen med barnefaren? Ja, gift
Christel&Noah Skrevet 8. januar 2007 #15 Skrevet 8. januar 2007 FLott,nå kan jeg utsette å støvsuge litt til ... 1. Hva heter barnet/barna dine?Noah Christoffer 2.Hvor gamle er de/den?10mnd 3. Hvilket kjønn ønsket du deg mest?Håper å en gang ha begge kjønn 4. Hvordan var svangerkskapet fysisk/psykisk?fysik jeg aldri vært så kvalm og sjuk før som fra uke 4-19, men etter det var formen topp og jeg bare gledetmeg:) 5. Hvor mange timer brukte du på fødselen?Fra første ri 31 timer, fra vi kom på sykehuset 17 timer. Lillegutt lå skjevt i bekkenet og kom ikke lenger ned før vakuum blebrukt. 6. Hva var din første tanke i det sekundet barnet kom ut? Ha er galt, hvorfor gråter han ikke(tok 4min.før det kom lyd..) Når han kom på magen min tenkte jeg:Oii så liten,lurer på om du vil like mamman din. 7. Hvem ligner barnet på?Mest meg,litt pappan (like sta og aktiv som pappan, hihi:) 8. Hvilken vogn har du?Basson duo,og carena trehjulstrille 9. Hva er ditt største ønske for barnet ditt videre i livet? At oppveksten skal være trygg og lykkelig,og at han skal nå de mål han setter seg,ha tro på seg selv og ha et langt og godt liv. 10. Hvor mange barn vil du ha?3 11. Hvordan er livet ditt nå som du har blitt mamma?Hektisk,spennende,lærerikt og vidunderlig 12. Er du sammen med barnefaren?ja på4.året nå
LilleStjerne Skrevet 8. januar 2007 #16 Skrevet 8. januar 2007 1. Hva heter barnet/barna dine? Stella Elisabeth 2.Hvor gamle er de/den? 3,5 måned 3. Hvilket kjønn ønsket du deg mest? Jente 4. Hvordan var svangerkskapet fysisk/psykisk? Bare lavt blodtrykk så jeg var en del svimmel. 5. Hvor mange timer brukte du på fødselen? Keisersnitt pga seteleie. 6. Hva var din første tanke i det sekundet barnet kom ut? Jøss, er det du som har ligget der inne.. :-) 7. Hvem ligner barnet på? Pappa! 8. Hvilken vogn har du? Teutonia prestige 9. Hva er ditt største ønske for barnet ditt videre i livet? At hun er frisk og har det bra. 10. Hvor mange barn vil du ha? Vet ikke helt... 11. Hvordan er livet ditt nå som du har blitt mamma? Koser meg enormt. Har blitt mye mer tussete enn det jeg trodde jeg skulle bli men så er hun verdens nydeligste og da... :-) 12. Er du sammen med barnefaren? Jepp!
Luni og go'gutten =) Skrevet 8. januar 2007 #17 Skrevet 8. januar 2007 1. Hva heter barnet/barna dine? Veslemannen heter Ørjan ) 2.Hvor gamle er de/den? 6 mnd hvert øyeblikk 3. Hvilket kjønn ønsket du deg mest? Seff gutt ;o) 4. Hvordan var svangerkskapet fysisk/psykisk? Veldig bra, kjente litt bekkensmerter ellers ingenting 5. Hvor mange timer brukte du på fødselen? Fra riene startet; 2 døgn. Fra ankomst sykehus m/8 cm åpning; over 6 timer 6. Hva var din første tanke i det sekundet barnet kom ut? "Ånei, han likner på onkel Johhny.." 7. Hvem ligner barnet på? Pappan sin i starten, nå er han en fin blanding ) 8. Hvilken vogn har du? Simo kombi, kjempefornøyd! 9. Hva er ditt største ønske for barnet ditt videre i livet? At han er/blir frisk, og klarer å oppfylle sine egne drømmer 10. Hvor mange barn vil du ha? Skulle gjerne hatt 10, men måtte gå prøverørsveien og har derfor ikke mange sjanser.. 11. Hvordan er livet ditt nå som du har blitt mamma? Slitsomt.. Men så utrolig givende! 12. Er du sammen med barnefaren? Jepp )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå