Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 hei og hå,jomfru turen min på disse sidene,interessant ja. min minstemann (har 4) begynte å sitte,krype og å reise seg opp i stående da han var kapt 6 mnd. nå er han litt over 7 mnd å i hundre på gulvet. syntes de andre var tidlig jeg, de begynte da de var ca 8 mnd. ) artig da!!
bowie71 Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Så morsomt! Jeg har to premature barn, og derfor vært litt opptatt av om de følger normal utvikling eller ikke. Begge har vært tidlig ute, og det har beroliget meg mye! Lykke til med alle dine, og velkommen til DIB!
Lille Ollebolle Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Nesten det samme med min også :-) Han er født 26.06 så er litt over 6 mnd nå. Kan ikke sitte alene ennå, men er en reser på gulvet! Kryper avgårde og hvis han får tak i noe å reise seg etter så er det opp på knærne uten problem! Alle sier han er tidlig ute. Kjekkt når det er den veien syns jeg. Begynte å åle seg litt frem da han var ca 5mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå