Gå til innhold

Emmaljunga,kombi eller duo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett litt på dissa vognene nå ,og har finni ut at jeg egentlig liker de,men var og så på den og fikk da inntrykk av at sove delen til duo var så enorm..skal liksom bære den opp to trapper hver gang jeg har vært ute,så lurte jeg på om noen viste hvordan den blir når du slår den sammen til og ha i bil, sånn med tanke på str??

Har sett på brio og simo og,men...jeg veit liksom ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville sett på emmaljunga city cross med cyti bag

Skrevet

den er litt stor når du slår den sammen ,,,,men det er også den eneste minusen jeg har funnet med duo vognen., i just love it:=)

Skrevet

Syns at du ska ta å se litt på city cross med city bag:)

Eg hadde bestemt meg førr edge duo..

Men så va eg åg såg litt på city cross me city bag, vogna veie bare 11kg når man bruke vogna me city bag.

Citybag veie bare 3.9kg, mens bagen i edge duo veie 5,6kg.

Dessuten e d bedre sportsdel på city cross enn på duo edge, åg d e jo den deln man bruke mest.

Bagen e 5cm mindre enn bagen på duo vogn, men når babyen e førr stor førr bagen, så kan man legge ned ryggen åg ta opp fotstøtta, åg da kan han ligge i sportsedeln me voksi pose åg heile pakka:)

På den butikken eg va på så sa salgsdama at ho ville valgt den vogna, istedenfor edge dou.. åg city cross med city bag e 1000kr bilijar enn edge duo.

Høres kanskje litt reklame akti ut dettan, men eg e blitt så gla i den vogna:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...