Lillegutt blir storebror :-) Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Har anledning til å få vogn, er noen år gammel, men helt ok. Har jo selvfølgelig lyst på ny, men synes det er litt råflott når vi kan arve....Virker som de fleste kjøper ny. Hva gjør dere?
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har kjøpt en Brio 2002 mod. For 700,-Skjønner ikke hvorfor kjøpe ny, når den er like fin.. Og billigere...
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Vi kjøper brukt vogn fra 2005 privat. Den ser ut som ny, har alle funksjoner vi trenger, og koster bare 2000 kroner. Til førstemann kjøpte vi ny vogn på salg for 6900. Brukte den ca 1 år før vi kjøpte en sportstrille som var lettere å pakke i bilen. De brukte vognene er så bra nå at det er helt bortkastet å kjøpe ny hvis man ikke egentlig har råd til det. Hadde vi hatt masse penger ville jeg sikkert kjøpt en eller annen fancy tre-hjuling som funket på skogsstier i tillegg,men vi greier oss nok helt fint med den vi har valgt.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 får bruke en simo classic som mamma hadde til min søster(ho e 4),men så lenge den e litt stor ska i kjøpe ei brukt vogn av ei venninne te 2000.har egentlig lyst på helt ny,men som du si isadora,blir det nok kjøpt ei sportstrille for å ha i bilen uansett
Trillet Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 vi kjøpte ny bare for at den var på slag på halv pris 3500 (simo kombi) og begge bestemødrene spleisa på den til oss... Ellers ville vi nok kjøpt en brukt en! Herregud,, alt man kan FÅ burde man ta imot mener nå jeg.. Folk i dag er så materalistiske!!
~ms_freia~ Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Hei! Sia vi venta i april...så ska vi i begynnelsen ha vogna som æ og alle mine 3 brødre lå i...en 69-modell faktisk...som e i kjempegod stand...men te vintern må vi nok kjøp ei som tål meir kulde og sånt:)
*ønsker nr 2* Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 vi arver en vogn som er brukt til et barn i 2001.. mye bedre det, for meg hvertfall , så får mna heller spare opp å kjøpe ny til neste barn kommer.. hvisjeg ikke finner en grei brukt en da. en vogn er en vogn, jeg trenger ikke det nyeste.. hadde jeg fått lov av mamma, hadde jeg brukt en ca 20 år gammel vogn til barnet men mamma er litt redd for den vogna
myboylollypop Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 vi har kjøpt brukt på finn.no- utrolig mye fint og nesten nytt der til en billig penge!
Wisi og Mia Christine :-) Skrevet 7. januar 2007 #9 Skrevet 7. januar 2007 Har akkurat bestilt/kjøpt ei 10 mnd gammel Teutonia Mistral på finn.no. Kr. 3500 med softbag, ullbag, ekstra regntrekk og fotforlenger. Fant akkurat den vogna jeg ønska meg, og til halve prisen! Ser ikke noe hensikt i å kjøpe helt nytt, når jeg får ei gulle god vogn brukt.
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #10 Skrevet 7. januar 2007 har heldigvis søsken som har barn i tre-fire års alderen.. får "låne" mørkeblå simovogn, stellekommode, grindseng, bilstol, vogge etc etc.. det er vi veldig glade for! de er jo i god stand å ser fine ut, og når vi får tilbudet om å låne så gjør vi jo det:) blir nok sikkert nok utgifter når man får barn, om ikke man skal gå å kjøpe alt nytt når man har muligheter til å arve/låne..
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 7. januar 2007 #11 Skrevet 7. januar 2007 gjør det du har lyst te.. vi har en vogn fra forrige mann.. så det e nok ikkje alle som kjøper nytt.. kjøpte forresten en simo sp.vogn te minsten vår te 250,- på Fretex nån år gammel men, ka så...
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 7. januar 2007 #12 Skrevet 7. januar 2007 Vi har kjøpt brukt vogn og er veldig fornøyd med det. Den er av nyere modell da, men jeg er glad jeg sparer en masse penger ved å kjøpe brukt. Skal kjøpe mest mulig brukt utstyr, tenker jeg.
Lillegutt blir storebror :-) Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 8. januar 2007 Hei igjen! Blir nok den "gamle vognen på meg, så kjøper vi nok en litt lettere og mindre vogn til bilen etter hvert.
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 8. januar 2007 #14 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har en knall rød velour simo duo fra 1982!!! Den ble kjøpt da jeg ble født, og den akter jeg å trille datteren min med stolthet i hele sommeren:)
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #15 Skrevet 8. januar 2007 har en helt nydelig silver cross vogn til babyen kommer ,brukte den til ho første og. mamma kjøpte denne brukt da ho fikk bror min som nå er 15 år.
Mia73 Skrevet 8. januar 2007 #16 Skrevet 8. januar 2007 Vi kjøpte brukt vogn til førstemann og den skal vår neste også bruke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå