EJsinMamma Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 beklager alt maset, men kan du se når jeg skal ha min neste menstrasjon? Å om dere fortsatt ser en gravidietet på meg i februar? Jeg har hatt smerter i eggstokkene / og eller delvis helt nede i magen. Har startet å småblø idag, klarer du å se hva det kan være? født: 110187 Godt nytt år foresten til dere alle. Håper året 2007 viol bringe mye glede å positivitet inni deres liv =)
Twig Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Heeei det går fint du er ikke den som maser mest da Jeg får ikke opp noe galt hos deg, selv om jeg ikke spår helse sånn sett.. menstruasjonen din er jeg ikke så sikker på kommer Jeg får fortsatt opp en spire i februar
EJsinMamma Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2007 tusen takk twig for at fu tok deg tid til å svare.. Jo, jeg føler det blir litt mas av å til jeg =) Men en ting som jeg lurer fælt på.. Når dere sier spire i februar... er det da spira sitter, da jeg finner det ut eller da den blir unnfanga.. i mitt tilfelle er neste el rundt 25 januar.. det vil si at i begynnelsen av feb får jeg svar, eller får jeg svar i mars? Veldig spent å nervøs! Sliter litt sånn sett, for er redd for å miste igjen, å for at spira ikke vil sitte.. men tusen takk skal du ha =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå