røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 7. januar 2007 #1 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg er blitt oppfordret til å sende inn en søknad om jobb i den barnehagen som barna mine går i. Jeg har litt blandede følelser for dette. På en måte så vil det være veldig positivt å få være med å påvirke hverdagen deres, samtidig som jeg får mer "tid" med dem om dagene. Men på en annen måte så er det litt deilig å bare være kollega og ikke mor i arbeidsdagen (hvis dere skjønner). Det har vært så mye utskiftninger av den pedagogiske bemanningen der, at jeg rett og slett blir litt frustrert. Jeg tenker som så at jeg kanskje kan bidra med å gjøre det mer stabilt. Mange slutter pga det ligger sånn i utkanten av byen. Og vi bor bare 2 min unna. MEN... jeg trives så godt i den jobben jeg har nå. Og arbeidsmiljøet er helt supert. Det tar ca 20 min å kjøre til jobb.... Trenger bare å få luftet dette litt..... kan liksom ikke gå å snakke med noen på jobb om det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7690720-utenfor-tema-om-det-%C3%A5-s%C3%B8ke-jobb-i-samme-bhg-som-barna-mine/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå