Gå til innhold

Poden nekter å legge seg...


mensana

Anbefalte innlegg

.. før jeg legger meg om kvelden, selv om han er stuptrøtt!

Han henger i puppen og knirker (dvs, akkurat i kveld har han vært kjempeblid selv om han er knalltrøtt). Han dupper av i fanget mitt, men våkner igjen straks... - og jeg vet at når vi rusler opp i sengen,så kommer han til å sovne som en kule ved puppen. (men han merker om jeg sniker meg ut av sengen igjen..)

 

Hvordan legger dere småttisen om kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg legger lillegutt når vi legger oss, men han vil ikke sovne for kvelden før 23-24 tiden.

 

Prøver jeg å legge han tidligere er det bare skriking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger henne når vi legger oss, men som annet innlegg viser; det hjelper ikke særlig her i gården:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig, trodde bare det var vi som hadde det sånn.. Vår legger seg riktignok i sengen sin da, men sover nesten ingenting på dagtid.. sovner aldri før 23-24, noen ganger klokken 2.. Han sover heldigvis til ca 9 da, men skikkelig frustrerende å bære rundt på en baby hele dagen.. håper det ikke blir noen uvaner av dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hær bi ho lagt når vi lægg oss... og da starta ho også opp med hyling... heldivis ikke bestandi da... men veldi ofte... håpa det bedra sæ snart... storesøstra søvna allti tel puppen og va ingen problema me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her, lilleknerta her, blir av en merkeli grunn helt våken når vi skal legge oss...Merkeli eller ka? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi legger Emre Amadeus i senga si ca klokka ti om kvelden. Noe vi begynte med forrige uke. Det fungerte kjempebra, og da får jeg 1-2 timer for meg selv på kvelden. Han våkner mellom 3 og 4 på natta og vil ha pupp, og da er det ikke alltid han vil ligge i senga si igjen nei.. Men han kan sove til både 10 og 11 dagen etterpå likevel.

Mye våken på dagen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla har lagt seg når vi legger oss, dvs at hun sovner ved puppen.. I går begynte vi m å prøve å avvenne henne fra det, klokka 23... hun må lære seg å sovne uten pupp i munn. D gikk tilslutt! Hun sovna halv 2 og våknet igjen halv 8 til nytt måltid, som regel har hun da sovet videre i senga vår, m jeg la henne tilbake og hun sov videre m litt grynting.. Så nå håper vi at dette ikke var en engangsgreie, er jo greit å få litt av kvelden alene oxo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...