clio Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Ca 8 uker. hun var klar for det da. Hun begynte å sove mye bedre på natten, stor sett natten igjennom
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Vi lager et soverom til nå Han er 7 mnd, skal bli godt for han å få sitt eget nå
clio Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Førstemann flyttet på eget rom da han var 7 mnd, var ikke klar for det før....
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Fra 4 dager gammel. Ho deler rom med storesøster på 4 år. Og jeg ligger også på rommet har en sofa jeg bruker.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 4 mnd, kunne godt ha gjort det litt før men jeg holdt igjen, synes det var så koselig og trygt å ha enne i vogga rett ved sega. Hun synes det var veldig godt å få eget rom tror jeg. Gjorde overgangen lett, hun som i sprinkelsenga på dagtid fra ca 3 mnd. så hun var vant til senga den dagen hun skulle på eget rom.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Når han var 2 mnd. Da ville han ikke lenger ha mat på natten, så da var det naturlig å flytte ham.
snoken Skrevet 8. januar 2007 #10 Skrevet 8. januar 2007 Første mann var så vitt over året før han flyttet på eget rom.Å nr to har ikke flyttet ennå og han er 10 mnd... Det fins ingen regel på det, for det har mye med hvordan barnet er og hva som passer hver enkelt foreldre...
Da HarViTreUnger Skrevet 8. januar 2007 #11 Skrevet 8. januar 2007 Vi la barna på eget rom da de var cirka 6 mnd (da våknet de ikke om natten lengere). Dørene er åpent imellom rommene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå