munti Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Hei dere her på dette forumet. Har først oppdaget denne siden nå. Jeg håper veldig på å få litt klarhet i livet mitt om dagen. Er igang med prøverørsforsøk, har hatt to misslykka forsøk. Jeg lurer på om den psykiske belastningen rundt dette er verdt det. Blir helt tullete av meg selv og tankene på det å få barn. Er det virkelig noen her som vil være så snille å gi meg et lite svar. Jeg er født 07.12.70 og mannen min er født 20.07.74. Hvis noen kan eller vil se på dette vil jeg være evig takknemmelig. På forhånd tusen takk. Klem fra
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Jeg får opp et kort på deg som sier at du vil overvinne motgang, men får også opp at det vil kreve mentale krefter. Ikke mist motet, selv om du skulle oppleve nedgang, du vil til slutt seire. Kortet indikerer også at du vil overvinne alle hindringer. Ikke gi opp, så vil du se resultater selv om det kan ta sin tid.
munti Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2007 Tusen takk for svar. Går det å se om jeg noen gang vil få en baby? Tror jeg er i psykisk stand til å takle svar uansett utfall. Jeg føler bare jeg må vite om det vil skje meg, eller om jeg må tenke på andre alternativer.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Slik jeg får det opp, vil du komme til å bli gravid. Ser mulig graviditet på deg i år. Men husk jeg kan ta feil.
munti Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2007 Tusen takk for svar igjen. Jeg er selvfølgelig klar over at du kan ta feil. Men jeg synes det er veldig interessant med spåing. Bruker du kort? Har blitt spådd med kort før og det har stemt. Har selv en magefølelse på at hvis jeg blir gravid så er det med tvillinger, men jeg kan som sagt ikke vite. Skal ha et fryseforsøk nå snart, hvor det vil bli tilbakesatt 2 befruktede egg. Så det er jo lov å håpe.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Jeg spår med kort og pendel, på deg brukte jeg begge deler. Håper du lykkes snart. Jeg spurte forresten pendelen min om du ville bli gravid med tvillinger ved evt graviditet. Fikk ikke noe klart svar, så virker som om det er muligheter for det
munti Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2007 Igjen tusen takk. Det er helt utrolig at slike som deg gidder å svare på alle slags spørsmål på dette forumet. Du må være en flott person. God nattklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå