Gå til innhold

VELKOMMEN ALLE NYE:)))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk skal du ha! Jeg er ny og i 1. pp, det er ganske spennende. Nå har jeg gått og veid for og i mot et 3. barn i flere år, tenkt på det hver dag.... mannen min har vel ikke akkurat vært like opptatt av det, og selv om vi på en måte har blitt enige om å prøve nå.... "Litjguten" på 4 vil også gjerne ha en liten, vi snakket i dag om at han ikke bruker bleie lenger, og så sa han "men mamma, når du får en baby til, da må vi kjøpe bleier". Han er så bedårende, hvordan kan man unngå å ønske seg fler?

Lykke til alle sammen i det nye året!

Takk for det. Jeg er også ganske så ny på disse sidene, men håper jeg kan få masse nyttige tips og gode oppmuntringer i en ellers så deprimerende tid.

Har ingen barn fra før men har snart prøvd i over 2 år - etter 4 forsøk AIH venter vi nå på 1 forsøk IVF. Kan ikke annet enn å si at jeg både gruer og gleder meg...

Er det noen som kan si noe om hvordan de reagerer/reagerte på alle disse hormonene? Det er det jeg gruer meg mest til.

Reagerte ikke så mye på de hormonene jeg tok i forb. med AIH, men tror de var en annen type???

Jeg sier takk jeg, selv om jeg har vært innom en gang i blant en stund nå så har jeg ikke akkurat presentert meg.

Jeg ble 36 i november og vi har prøvd å få nummer to i ca. 1 1/2 år nå. Vi har en fantastisk sønn som blir 4 i mai og han vil gjerne bli storebror. Han lurte på om vi ikke kunne køpe en baby i butikken :-)

Jeg hadde en SA i august, men var ikke så langt på vei og forsøker å ikke tenke på det. Vi møter det nye året som optimister og må bare tro og håpe på at det skjer noe snart.

Klem tilbake!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...