Gå til innhold

Har dere planlagt................

Anbefalte innlegg

Skrevet

...........hvordan dere skal fortelle at dere venter barn til deres nære & kjære (når dere blir gravide såklart)?!? :o)

Det har nemmelig jeg gjort! Vet ikke om jeg er gravid nå, men det er jo lov å drømme seg litt bort! Min plan er hvertfall å lage en t-skjorte/body til tulla mi hvor det står: Snart storesøster! Så skal vi ta bilde av henne med denne på og sende dette til nærmeste familie og venner med en liten hilsen på baksiden!:) Blir moro å se om noen legger merke til trykket på skjorta da..hihi:)

Noen som har en annen idé kanskje?? Moro å høre! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er den mest originale ideen jeg har hørt om :) Stiligt!!!! :)

Skrevet

Nei. Så langt har ikke vi tenkt nei. Men det hørtes jo kjempe spennende ut!

Skrevet

Har ikke planlagt det nei, men den ideen din var ikke dum!!! Kanskje jeg kunne lånt den den dagen det skulle gjelde??

Skrevet

Hei! Har planlagt noe av det samme som deg. Har bestillt Verdens beste bror t - skjorte her på bim, den dagen vi skal fortelle familien så tar vi den på.Så får vi se hvor lang tid det tar før dem ser det ...hihi Gleder meg til den dagen jeg .. men må først bli gravid da.. en fordel kan man si :))

Skrevet

Hehe, tror jeg har stjålet ideen fra noen her inne jeg også, kan umulig ha kommet på det helt av meg selv!:P

Men som bigmama sier, så er det en fordel å bli gravid først da...

Så lykke til jenter!!:) Litt babystøv fra meg til dere:

****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Jeg planlegger å vente med å fortelle det til en bursdag eller familiemiddag når alle er samlet, og så skal jeg ta enten bilde av magen, eller bilde fra ultralyd, og lage fotoalbum som det står "mormors skrytealbum" og Farmors skrytealbum", og pakke inn og gi de respektive...

Men det spørs om jeg klarer å holde kjeft så lenge at jeg får lagd album...

Og så er det jo en fordel å bli gravid først ja... hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...