Proline Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Kjenner meg så utålmodig av all ventingen. Er jo så spennende! Er bare i gang med 2 pp så klager ikke. Men lurer på når dere starter med graviditetstester? På dagen for forventet mens eller tidligere?
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har ikm den 17. januar...men kommer ikke til å teste før 20. eller 21. januar.... Er i min 4 pp....
flypapir Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Jeg klarer ikke å vente til ikm hvertfall! Men jeg blir like skuffa hver gang.... Så jeg tror det lønner seg å vente til dagen etter ikm! Sist jeg ble gravid fikk jeg positiv test 2 dager etter...
lille_gull Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 jeg hadde ikm 5.jan.. har ikke testet enda.. venter et par dager tror jeg
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Oi.. Her snakker vi selvkontroll lille_gull !! Hadde aldri jeg klart..
lille_gull Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Biter tennene sammen Vil jo teste, men samtidig vil jeg vente.. Leve i troen lengst mulig
Proline Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2007 Wow, så flinke og utholdende dere er...!! CB har jo en test som kan med en viss sjanse bli positiv opptil tre dager før.....noen erfaringer?
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 ja, jeg har testet i to av peiodene mine på IKM dagen...tr kom dagen etter...derfor venter jeg heller til et par dager over....så slipper jeg å bruke så mange tester....
Happy H Skrevet 7. januar 2007 #10 Skrevet 7. januar 2007 Første gang eg va gravid testet eg 5 dager over IKM Denne gangen klarte eg ikkje vente så testet første gang 2 dager over IKM.. Fikk svak positiv, så testet ikkje dagen etter og
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #11 Skrevet 7. januar 2007 Hadde IKM den 4.januar. Har ikke testet enda.. Men har ikke helt troen på positiv test,men skal teste i morgen eller tirsdag om TR ikke har dukket opp. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå