Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg klarer det ikke jeg.. for det gjør så vondt i inngangen der stinga er... sydde 6 sting..og så føles det for trangt.. noen andre som ikke helt får til sexen etter fødsel... og hvor lang tid pleier det å gå før det er helt normalt???? har prøvd med mye glidekrem men til ingen nytte... noen råd?? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

la kroppen komme seg og ro sexen litt ned en periode nå hvis du har vondt!!! Vi hadde ikke sex før etter 3 mnd.. da var jeg klar. jeg grua meg litt også jeg til å få "den" oppi igjen.. første gangen var litt ubehagelig og rart, andre gangen var bra igjen :)

lykke til :)

Skrevet

er nok best å vente...er det vondt for dem som ikke har sydd også ell?? non som vet??

Skrevet

Jeg har ikke syd..ikke der i hvertfall. Ble keiser snitt her. Da sex uker var gått skulle vi prøve. Det endte med tårer. Så vondt var det. JEg var blitt super jomfru og han var laget av sandpapir :( Prøvde med krem, men nei. Neste gang skal vi prøve med olje. Gruer meg sinnsykt!!!!! Synes syndt på mannen min som går rundt her og er klar som ett egg. Jeg orker liksom ikke tanken på sex, men får dårlig samvitighet :( Når skal sex bli godt igjen??... kan ikke si det har hvert no godt for min del, siste gang var vel i august :(

Skrevet

ler..sydd skulle det være ...og seks uker ikke sex...ler (lite søvn i det siste)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...