Gå til innhold

Noen som har 2 eller flere graviditeter bak seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har vært gravide 2 eller flere ganger; Er graviditetssymptomene lik hver gang - starter det likt - og "vet" du før IKM at du har blitt gravid?

Jeg hadde en MA i oktober etter 7 pp, og er nå inne i 3 pp etter dette. Jeg leter selvfølgelig etter symptomer hele tiden, he-he. Venter IKM 12.01, men har ingen symptomer som sist gang...

Så bare lurte om det er noen med erfaringer her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har 2 graviditeter bak meg...men kan ikke svare på spm om graviditetssymptomene e like hver gang. Husker ikke hvordan det var å være gravid i de to første månedene...Husker mer fra da jeg var 3 mnd på vei...og da synes jeg graviditetene mine var noe forskjellige. F.eks; mye mindre kvalm i det ene svangerskapet.....

He, he tror nok ikke dette gav deg så mye svar da men....lykke til med prøvingen.

Skrevet

Hei. Håper nå at jeg er gravid for fjerde gang!!!!!!! Har ei jente på 3 år og hatt en SA i uke 7 og en MA i uke 13. Har hatt like symptomer hver gang,blir kvalm ca en uke før IKM , veldig homonelll ( stakkars mannen min har jo gått gravid i 20 uker i høst uten noe resultat) Har IKM på fredag (12 jan) og håper at jeg ikke bare innbiller meg alt......for det kan jo skje, fantasi er jo en sterk tanke....Har og ømme bryster, blødde litt igår, bare bitte litt...men håper på at jeg silpper å vente så lenge på svaret, er jo litt redd for å bli gravid og, vil ikke miste en gang til for det var grusom sist...Går hele dagen og kjenner etter symptomer , tror ikke det erså bra heller, blir jo bare så skuffa hvis det ikke skjer...håper du tester positiv på fredag.....lykke til

Skrevet

Har tre graviditeter bak meg:0)

...og som du beskriver, så "vet jeg" før ikm at jeg er svanger....

Men det er jo ingen sikker metode, da. Ville satset mer på CB, ja;0)

Lykke til da! Håper det klaffer for deg.

Skrevet

Mine to svangerskap startet nokså likt. Murringer, frysninger, utflod og ubehag før ikm. Men jeg har blitt lurt i det siste. I november var jeg helt sikker på at jeg var gravid, nettopp pga alle de symptomene. Men så var jeg ikke gravid. Da ble jeg skikkelig skuffa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...