en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 tror det er ganske tidlig. min fikk da han var 5 mnd. tror ofte det er "vanlig" at den første kommer rundt 6 mnd. men alt er vel normalt forsåvidt!!!! så helsesøster hadde en oversikt når de forskjellige tennene ofte kommer. da var det vel de to midtrste nede som kom rundt 6 mnd alder. så er det noen som ikke får før 1 år...
Mamma´n til A og F Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Kanskje ikke normalt, men min fikk første når hun var 3 mnd og 2 uker. Tror rundt 6-7 mnd er mer vanlig. Noen er til og med født med tenner.
bollenr3 Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 jenta mi på 3 måneder klør noe helt sinnsykt i munnen.... virker VELDIG som om det er noe på gang der... jeg synes det virker å være litt tidlig, men....
cambaby*20.juli-06* Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 jenta mi har klødd seg i munnen siden ho va 3,5 mnd..nu e ho 5,5 mnd men nu trur æ d e noe på vei, merke d på humøret hennes.. sutrat og klør no voldsomt i munnen.. håpe d kommer noe snart..
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Gjennomsnittsalderen for første tann er nok litt høyere, men minsten fikk den første da han var 11 uker og 4 dager og jeg har hørt om mange som var enda tidligere ute.
mammaen til G & A Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Tror det er vanskelig aa sette en normal tid paa naar de smaa faar tenner. Mine to har vaert totalt forskjellige, ingen fikk tenner saa tidlig som tre maaneder... Eldstemann fikk de foerste to tennene ved fem maaneders alderen, og fikk alle tennene sine kjapt etter dette. Soesteren fikk de to foerste ved aatte maaneders alderen, og er naa snart elleve maaneder og har fortsatt bare de to. Tre maaneder er i mine oeyne tidlig, men alt er normalt=)
Da HarViTreUnger Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Det er tidlig, men ikke unormalt. Traff en dame her om dagen som sa at hun var født med tenner - det er vil jg kalle tidlig )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå