Gå til innhold

Hvilken str?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gutten min bruker str 68!han er 5,5 mnd,så det er en stor gutt!!!:o)skal på 6-mnd kontroll i neste uke,blir spennende å se hvor stor han er blitt!!!:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt bruker 68, får på noe i 62 også men det begynner å bli litt lite. Vi skal på 6 mnd kontroll på torsdag, så blir spennende åse hvor mye han har vokst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten min var 67cm på 5mnd kontroll og brukte da 68 str. Bruker det fremdeles, men har tatt ibruk str.74 nå. Langt på arma, men ellers deilig med noe nytt :) Han nermer seg sikkert 70 cm. Kontroll 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bruker alt fra 62 til 74, det første blir litt kort på armene, men fungerer greit likevel. Ser nok at 68 og 74 passer best. Frøkenen er 5,5 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste av klærne hans er nå i str 74, men de er akkurat passe. HAr også noe i 80, og kommer til å kjøpe det framover! Stor gutt Simen. 5,5 mnd og over 9 kg:) og 70 lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liam bruker 74-80 han nå.Var 9380 og 70.5 cm på 6 mnd kontrollen idag. Stor gutt med matvett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje denne snuppa her tar igjen hun eldste på 2,5år til slutt med klesstr, jeg. Eldste bruker str 86 nå.. Jaja, blir billig det da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karsten er ca 64 cm (snart en måned siden kontroll, så er ikke helt sikker på lengden). Han bruker nå 68 i bodyer, la vekk den siste i størrelse 62 i går. Bukser bruker han fortsatt størrelse 62, men kommer vel til å begynne med 68 om en uke eller to... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt er 71 cm og veier 8,7 kg, var hos legen i gâr. Sâ jeg bruker 74 + i str. Virker som han er den stôrste her i Juli klubben. Og legene som sa jeg kom til ä fâ en liten gutt. Ja der tok de feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentungen vår bruker noe i 68.. men det begynner å bli smått.. sist kontroll var hun 67 cm lang og veide 8,3 kg.. (18.12.06)

Bruker endel klær i 74 og noe i 80.

Synes at det er så forskjell på klærne jeg da..

Bruker mest i 74 nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukas veier nå 8,7 kg og er 72,5 cm. Bruker mest 74, men noe 80 også. Han er lang i overkroppen så bruker mest 80 i body. '

Det er helt villt hvor fort de vokser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...