Gjest Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Hvor lang fødsel og husker dere hvor lang tid utdrivingsfasen varte?
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Fødselen tok 12 timer fra vannet gikk til babyen var ute. Vannet gikk på kvelden, jenta kom i morgentimene, så fødselen tok en natt. Var det jeg hadde sett for meg. Utdrivningsfasen tok nesten 1 time, og det føltes litt lenge. Jordmor har i ettertid forklart at de gjør alt for at pressfasen ikke skal overskride 1 time (tang, vakum, snitt). Mener at de sa på svangerskapskurset at gjennomsnittlig tid på fødsler er 10-18 timer for førstegangs, og 8-12 for annengangs..
go`gutten +go`jenta Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 jeg brukte 16 timer fra vannet gikk.
m@rie82 Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 hei! fødselen varte totalt i nesten 22 timer, og vannet gikk ca 6,5 timer før han endelig var ute.
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Med meg tok det 5 timer fra jeg var på sykehuset og hadde 2 cm åpning. Vannet hadde da gått hjemme ca en time før. Utdrivingsfasen varte 20 min. Hardt arbeid med en fantastisk premie!
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Det står i papirene mine at fødselen varte i 5 timer var aktiv og 25 min utdrivningsfasen. Vannet gikk i forkant på kvelden i 22 tiden. 7-8 tiden dager etter var jeg på sykehuset å måtte få riestimulerende.. Lurer sånn på hvordan neste fødsel blir...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå