Gå til innhold

Er så sinnsykt trøtt.

Anbefalte innlegg

Jenta vår sover ikke om natta og natt til i dag var verre enn noen andre. Fra midnatt til halv sju i morges duppa hun litt med puppen, ellers skreik hun sammenhengende. Jeg vet det bedrer seg etterhvert, men nå trenger jeg desperat litt nattesøvn:/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7689947-er-s%C3%A5-sinnsykt-tr%C3%B8tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er en engel på dagen og et mareritt på natten. På dagen sover, spiser, pludrer og ler hun:) Natten består av krangling fra A til Å. Heldigvis tar hun nattesøvnen når hun resignerer, dvs at vi begge får 2 ganger 4 timer med søvn:)

Annonse

I natt juksa vi så fælt at jeg ikke torte si det til helsesøster:/ Natta starta med at hun sov som en stein etter amming, men idet jeg la henne ned ved sden av meg skreik hun til som vanlig. (det hører til historien at sambo sov på gjesterommet slik at han overlever på jobb, kjipt, men nødvendig) Siden jeg og Sigrid hadde senga for oss selv bygde jeg opp ryggen med ei ekstra dyne jeg brukte mye da jeg var gravid og så sovnet vi slik; jeg halvsatt og sov med Sigrid på brystet. Det var helt fantastisk. Jeg våkna klokken 5, ammet, og sov til 8:))

Ja, ikke greit å gjøre alt etter boka på slike netter.

Jeg gjør det samme her, nytter ikke å stadig legge henne i sin egen kurv når det ikke har lykkes to tre ganger. Da sover hun ved siden av hodet mitt på en egen pute.

Ellers kjører vi på Minifom, ammete og jeg har kuttet ut kumelka i min egen mat. Hadde laget sukkervann til henne her om kvelden men har ikke fått bruk for det enda. Hun er oppe litt oftere om natten men ikke noen skrikenetter på en stund nå. Bank i bordet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...