Gå til innhold

Kvalmen har gitt seg (8+3)... godt, men skummelt


elly belly

Anbefalte innlegg

Har ikke vært kvalm på ca ett døgn og blir veldig skeptisk til at den er borte etter to uker. Visst har det vært tussig og vært kvalm hele tiden, men det er jo også en viss trygghet.

 

Noen flere med samme erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei;)

 

Jeg har også hatt noen dager hvor jeg ikke var kvalm. hadde en liten periode i jula, var 10 uker da. Er 11 uker nå.. Er heller ikke så kvalm nå som jeg var.. er visst ganske normalt at symtomene kommer og går.. Blir helt tussette av det, for man leser jo så mye her inne om sa og ma.. Hadde selv en sa i september, så blir jo litt hysterisk kan man si.. I tillegg har vi disse berømte hormonene, som også tuller litt med hodene våre.. ;) Det går nok bra skal du se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har jeg det å. Er 7+6 i dag. I går var jeg ikke kvalm i det hele tatt (etter å ha vært det i to uker), og i dag har jeg bare brekt meg, men er ikke kvalm. Blir dritnervøs. Men alle sier jo at det er normalt, så jeg klamrer meg til det.

Ubehagelig å være kvalm, men litt betryggende å være det også.

 

HÅper det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter..

 

Jeg er idag 9+1 og kan ennå ikke si at jeg har vært kvalm. Selvfølgelig har jeg vært litt uggen og trøtt etc, men jeg vil ikke si at jeg har vært uheldig å få svangerskapskvalme...

 

Skal på UL og legebesøk idag, så jeg krysser fingrene for at alt er iorden..

 

Klem fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...