Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Jeg er så lei av å lete etter dagmammaer at jeg tror jeg spyr. Det finnes jo ikke barnehageplasser i Stavanger, så da må jeg på dagmammaleit. Men det er jo faen ikke noen normale å finne der heller. Hatt annonse i avisen flere ganger. Vært på et par intervjuer, men merka fort at de var uaktuelle. Gud bedre så mye rare folk som passer unger, må jeg si. Kjøre gud i himmelen; gi meg en barnehageplass til høsten og jeg skal melde meg inn i statskirken. Jeg looooooover!!!!!!!!!!!!!!!!!! Farvel.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Krysser fingre og tær for at dere skal få barnehageplass!
mammut Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Ha ha, innlegget ditt minner veldig om hvordan jeg hadde det for et års tid siden. Jeg også ba til Gud om barnehageplass (men jeg trengte TO plasser jeg da). Jeg er ellers ikke veldig troende, men jeg ba seriøst om hvilken barnehage jeg ville ha, og til begge barna. Og gjett!? Det gikk i oppfyllelse! Fnis...
Expat Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Er det ikke noe som heter husmødrenes familiebarnehager, eller noe? En slags organisert dagmamma-ring? De skan være seriøse?
"min villemo" Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 hehe...ja, vi også trenger barnehageplass, jeg som trodde jeg kunne fint gå hjemme i minst 2 år uuten betenkeligheter..vel, jeg håpe på barnehageplass snart jeg også,,..men d vil nok ikke skje før tidligst til høsten tenker jeg...
imsdal med julesmak Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Du får flytte til Sola f.eks. da ) Der er det visst overskudd av barnehageplasser så vidt jeg vet!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Jeg flytta nettopp fra Sola, og det var akkurat det samme der; vente liste venteliste og atter venteliste.
imsdal med julesmak Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 Jøss, ryktene sa at der var det lett å få plass. Vi bor på Sandnes og her er det heller ingen muligheter for barnehageplass. Er glad vi skal flytte til Klepp for da er det ihvertfall håp fra høsten av. Ville forresten vært veldig påpasselig med dagmamma her nede for tiden, siden markedet er så presset så er det mange useriøse ute å går. Har hørt om dagmammaer som gir barna medisin uten å hverken spørre eller fortelle det til foreldrene og dagmamma som ga barnet snop hele dagen!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #9 Skrevet 8. januar 2007 jepp. Det er derfor jeg i dag er uten dagmamma. Som jeg skriver innledningsvis ( i hovedinnlegget) er det mye rart der ute.
-Bobsi Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 Føler med deg, var i samme situasjon inntil for en mnd siden. Ingen svar på annonser, eller lapper på butikkene. Vi var knallheldige og fikk plass i den barnehagen nærmest der vi bor. Stavanger er ikke dårligst på barnehagedekning, men dagmammamarkedet er veldig basert på bekjentskaper og da er det vanskelig for de som ikke er fra byen..... Men kommunen jobber knallhardt for tiden med å skaffe flere plasser. Håper du har søkt barnehage allerede, for man blir stilt i venteliste etter søkerdato.
olebrum30_05&09&13 Skrevet 9. januar 2007 #11 Skrevet 9. januar 2007 jeg hadde samme problemet i både sandnes og stavanger området... så jeg flyttet til finnøy( har far,besteforeldre, tanter og onkler til jentungen her inne, og søstera mi og tanungen min her oxo).... her fikk jeg iallefall 2 dager og da er det mye lettere og få mer med en gang det er ledig.. hehe... men vet det er slit... så mye rart jeg har hørt om dagmammaer rundt om i området der så var det ikke litt aktuelt engang... men lykke til.. du får nok til høsten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå