endaeintrønder Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 e du 34 år?har du gått på Åsheim assa?Da vet du sikkert av gubben her,å de to brødren hannes!Gubben e 36 år da,eldstemann e 38,å yngstemann e 33 år:)
endaeintrønder Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2007 såg svaret ditt på den andre tråden,ska spør gubben æ når han kjæm heim,hehe..Dem bodd like v skolen dem da,alle va høg å mørk:)
Lone35 =0) Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Spør ka læreran het? Lenge siden dette da vettu. Og tenk bare på at det var ca 25 i hver klasse. Jeg gikk i c. Like ved skolen ja....Alle bodde der, bortsett fra meg! Spør om han husker noen som tok buss til skolen! Jeg var en av de få. Kanskje han gjetter hvor jeg bodde også da *smiler* La meg få noen fler opplysninger da.
endaeintrønder Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2007 oki,d vist æ itj,at de flestan bodd i nærområdet:) ska spør han æ sju!tja fler opplysninga,gubben min mista pappan sin da han sku konfirmer sæ da..i 85...vet itj om d hjelpe d æ as:) kor bor du idag da?
Lone35 =0) Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Jeg bor i Orkdal kommune. -Mista faren sin? Var faren lærer? Vet om en som var lærer da jeg gikk i 6.klasse som visstnok tok sitt eget liv. Men tror ikke han (læreren) bodde så nære skolen... -Var de tre brødre? Hva heter han som er 33 (blir han 34 i år?) jeg blir 35 i år.
endaeintrønder Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2007 nei,han va itj lærer nei,jobba i kommunen han..han på 33 år hete Cato da:) orkdal ja,har ei venninne der,som æ besøke jevnli,myyyy likar etter nyveien åpna ja!!!
Lone35 =0) Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Kan ikke si jeg husker noen Cato nei. Husk at hvis han blir 34 i år, så gikk han to klasser under meg. Jeg er født i 1972. hvilke år er guttene født? På Åsheim er barne og ungdomsskolen atskilt. Jeg begynte i 6 klasse og hadde Kjetil Johannesen til lærer. En stor fjott spør du meg. På Åsheim hadde vi bla Siegfred Storleer i musikk og kona Berit i Heimkunnskap. Jeg ble konfirmert i 87, to år etter samboen din. Kanskje hadde jeg huska dem hvis jeg så dem men..
endaeintrønder Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. januar 2007 Cato e født i 1973 han,i desember..Gubben e født i 1970,å han eldste i 1968(tru æ da..)d e jo mang herrands år sia,å d va jo mang på den skolen,så d e jo itjnå rart man itj huske vuttu:) men arti da,ska hør om alzheimerten har tatt han her æ da:-)
Lone35 =0) Skrevet 7. januar 2007 #9 Skrevet 7. januar 2007 1970? Spør om han hadde ei som hette Sissel og Frank i klassen? Broren til Sissel het Morten f 1971. Jeg tok samme buss som dem.
endaeintrønder Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2007 hehe,gubben held på å flire sæ ihjæl her,for han derre Morten der,vart vist kalt Grisefar el nå sånt,hehe!!å han anderen het han Papp el nå t etternavn?han vet av dem ja,gubben gikk i A klassen han da..dem gikk i B!
Lone35 =0) Skrevet 7. januar 2007 #11 Skrevet 7. januar 2007 He he. Ja Frank har en far fra Ungarn og hette Papp. Men de tok navnet til moren og heter nå Jensen. broren til Frank heter Jan han er eldre. Morten ble kalt ikke grisefar men...husker ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå