Isdronningen Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Da tenker jeg på dekor av kirken, lokalet, brudebukett og knappehullsblomst? Noen som har noen ca-pris på det? Har ikke ringt rundt og undersøkt enda... Klemmer fra
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 kan desverre ikke svare deg på dette, men det er ganske så dyrt og stor forskjell fra plass til plass. Jeg er så heldig at min forlover jobber hos blomstergrossist. Så blomstene blir bestilt billig gjennom jobben hennes og hun ordner buketten og borddekorasjonene gratis. Så vi sparer masse penger der.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Vi fikk en pakkepris på kr 3000. Det inkluderte to store rosebuketter til alteret i kirken, 6 borddekorasjoner til selskapslokalet, brudebukett og 3 knappehullsblomster.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 d var utrolig billig... en håndtverkmessig laget brudebukett i seg selv vil kosete minimum 1500.. d er dritbillig.. dekorasjoner til bord.. fra 250 pr stk.. knapphullsblomster fra 100kr stk. og pynt i kirka.. fra 500 pr dekorasjon.. mer om blomsterdekoratøren må i kirken og montere.. men det finnes billige løsninger,. men om man går til en blomsterbutikk med utdanna blomsterdekoratører som kan faget sitt koster det som regel.. skulle gjerne hjolpet deg.. har fiksa blomster for mange venner og familiemedlemmer:) du kjenner ingen som kan hjelpe deg da?? hilsen blomsterdekoratøren
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Vi har fått en "pakkepris" på 3100,-. Det inkl brudebukett, 4 corsager (knapphull), 8 blomsterdekorasjoner til middagsbordet og 2 dekorasjoner til kirken. Syns det var billig, og er veldig fornøyd )
♥Snulder Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Ser du er fra Øvre Romerike....:)Har du lyst til å fortelle meg hvor du får dette så billig?
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Tja, har forhandlet meg fram til den prisen, så vet ikke hvor lurt det er. Kan høre med dekoratøren hva hun "tillater"...hehe! Sender deg en personlig mld jeg )
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 Vi får heldigvis blomsterdekorasjonene til bordene med i prisen til hotellet vi skal være på. (de ordner det) Svigerinnen min sin brudebukett kostet 2000 kr. tror det er vanlig pris på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå