Gå til innhold

Noen som har tatt abort og tenker ekstra på dette etter at babyen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei , jeg er MOT abort!!

kunne aldri "drept" et lite menneske, de fortjener å leve.

Skrevet

Men anonym, da, (ikke HI) leste du ikke spm??? I såfalll: DET GJALT IKKE DEG!!!

Men for å svare på spm her, nei, jeg tenker ikke mer p ådet n å enn før...

Skrevet

Jeg tenkte litt på det da jeg fikkmin første unge. mest av alt tenkte hvor riktig den avgjørelsen var for meg. at jeg ikke beholdt den ungen men ventet til jeg var moden til å ta meg av det barn. det gikk 6 år før jeg valgte å få barn. Men jeg tenkte litt på at nå ville den begynt på skolen og slikt.

Skrevet

I grunnen ikke. Var ekstrem-motstander av abort til jeg befant meg i en situasjon der jeg var gravid med en som viste seg å være psykopat, og da mener jeg virkelig psykopat etter boken.. Ville ikke ta abort da, men noen venninner fikk meg til å åpne øynene for hvilket liv det stakkars barnet ville få. Jeg og barnet hadde nok endt opp i hver vår tvangstrøye på lukket avdeling.

Bare tanken på å måtte forholde meg til det menneske, var nesten nok til at jeg nesten mistet alt vett og forstand. Han ville blitt en forferdlig far og hadde ødelagt både barnet og meg, så ondt ville jeg ikke mitt eget kjøtt og blod. Tok derfor abort.

Det var en grusom avgjørelse da og hadde det helt for j... under og etterpå. Men er fremdeles overbevist om at det var riktig avgjørelse. Koser meg med barnet jeg har nå og velger og ikke tenke på det som ikke ble..

Skrevet

Må være mangen som ikke vil innrømme sine tanker her. har ikke tatt abort. men sambo har "tatt" abort sammen med ex sin for 9-10 år siden. Å jeg tenker på hvordan det hadde vært om hannes jente kom på besøk til oss annen hver helg eller om vi hadde henne hele uka osv. At våre barn hadde hatt ei storesøster. Det mitt elste barn ønsker seg mest er ei storesøster og det kan ikke jeg gi henne.

Huff leser her og skjønner at jeg kanskje har tenkt for mye på dette siden jeg har bestemt at det var jente å. Ingen vet om det stemmer. jeg er rar.

Skrevet

Jeg har tenkt på det en del etter at jeg fikk barn, men jeg er fremdeles sikker på at det var rett avgjørelse... Tenker som så at hadde det ikke vært for at jeg tok den avgjørelsen så hadde jeg ikke hatt hverken min kjære samboer eller verdens skjønneste lille gutt :) Var ganske så ung, og har hatt et flott liv etter det som jeg ikke ville vært foruten. Har aldri angret, men tenker på det det gjør jeg. Men angrer på at jeg var ung, dum og uansvarlig sånn at jeg havnet i den situasjonen da..

Skrevet

Jeg har tankt ganske mye på det.Og jeg er så glad jeg tok den avgjørlsen, hvis ikke ville jeg aldri fått den fantastiske lille jenta jeg har nå, jeg ville heller aldri truffet drømmemannen, men endt opp alene med et barn som har en alkoholisert far med unger litt hist og pist, de fleste av dem laget han til og med mens han var forlovet med meg...

Men klart jeg har lurt på hvordan min nydelige lille den gang ville sett ut, hvordan ville han eller hun vært i dag?!

Hun/hun ville faktisk i dag (terminen var "i dag") vært 3 år... Og den søte lille jeg mistet før det ville vært 5... Men sånn kan man jo ikke tenke heller...

Skrevet

Næmmen atte lille dakar anonyme som er MOT abort. Siden du er inne på en tråd hvor overskriften lyder "noen som har tatt abort" så har du vel gjort det da kanskje?!?!?

Hvis ikke; kjøp deg nye briller og pell ræva di ut av tråder du bare sniker innom for å lage kvalm.

Forbanna hurpe.

Skrevet

Ja har egentlig det! Men mest fordi at jeg har insett at det var riktig avgjørelse for meg og situasjonen jeg var i. Og hadde jeg ikke gjort det da så hadde jeg ikke fått gutten min. Tok abort med en X, som absolutt ikke var snill av seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...