Gjest Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Jenta mi er 3 måneder i morgen, jeg har alltid hatt lyst på to tette barn og siden jenta mi er så snill så føler jeg at vi er klar for to tette...MEN vet ikke om jeg skal vente til hun er rundt 1 år eller om vi skal prøve på ny når hun er rundt 6-7 måneder...?!? Blir det for tett? andre som har så tett alderforsjell..? Økonimi,hus , bil etc er ingen problem..heller ikke å gå gravid, hadde iallefall ingen plager sist og er meg selv igjen føler jeg. Jeg tenker frem og tilbake hele tiden...skulle egentlig dra til legen å sett inn spiral etter nyttår men om jeg blir gravid om et par måneder så er det ingen vits..selvom det er litt skummelt... et litt "forvirrende" innlegg...jeg klarer ikke bestemme meg!' trenger mange råd........
Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Hvis dere er klare så er det ikke noe å tenke på... Vi ville også ha to tette men siden jeg fullamma til hu var 6 mnd så tok d sin tid før jeg kunne bli gravid. Kan jo hende d tar tid med deg også... Å hvis dere planlegger at du skal bli gravid når hun er 1 år og dere bruker lang tid kommer dere til å bli frustrert. Det beste er å tenke minst mulig på det og la naturen bestemme om det blir kort eller lang til mellom barna... Det ble 1 1/2 år mellom mine. Kjempe fint med to tette... Gleder meg til de blir større og enda mere glede av hverandre.
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har iallefall villet vente til barnet er 6-7 mnd. Tror de fleste opplever at barnet forandrer seg litt rundt den tiden. Og hva sier samboern din? Er han klar?
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Må legge til at jeg vil råde deg til å begynne å ta Bio-folin eller lignende hvis du planlegger graviditet. Gjerne ta det gjennom hele svangerskapet også.
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 ja, uansett så venter jeg til hun er 6-7 måneder, vil ikke bli gravid nå.. er enig med det at man kan bli frustret om man ikke blir gravid når man vil...men lillejenta var ikke planlagt og vi hadde kun vært sammen i 4 måneder når jeg ble gravid så jeg håper at jeg blir like lett gravid denne gang...men psyken kan jo spille inn om man tenker mye på det! tror samboer er klar hehe...han vil iallefall ha 2 tette...har sagt at det er greit at hun er 1 år når vi prøver igjen, men har ikke spurt om det er greit når hun er 6-7 måneder da...:-)
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 jeg har en gutt på snart 5 mnd og jeg kjenner meg veldig igjen i hva du skriver..jeg vil ha en til og det vil samboeren min også..så vi kommer snart til å prøve igjen,men jeg går ikke rundt å tenker på å bli gravid..det som skjer det skjer=)lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå