Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 ..har lest at man tilråder at man har med seg mat(snacks)og drikke på føden.....? kan liksom ikke tenke meg at jeg blir sulten mens jeg ligger der midt i en ri????
Samoi, fikk gutt 23.03 Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 For å være helt ærlig, så var mat det siste jeg tenkte på under mine to fødtsler. Mannen min hadde med matpakke på første fødtsel, og den ble med hjem igjen :-). Neste gang var det litt frukt som ble med, og den ble spist.
mammatør Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 -husk at det kan ta litt tid, og mat er kanskje ikke det du har mest lyst på. Godteri og søt drikke slik at du kan fylle opp med energi er nok lurt. Ledsager kan jo faktisk også bli sulten og det er jo fint om han slipper å løpe ned i kefeteriaen for å få seg noe å tygge på..
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 jeg har pakka med ei pakke kjeks jeg, og tenkte å ta med litt frukt hvis jeg husker på det i farta. Og ei tuteflaske med saft.
Lapez Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 jeg har hørt om mange som har blitt sultne og tørst!! jeg skal ha med noe, det er både dyrt å lite å velge i på føden...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Jeg fikk rier på natta,(de fleste fødslene starter på natta) det vil si jeg hadde ikke spist, og var på sykehuset og holdt på i flere timer, kl ett om dagen var jeg utslitt. er det rart? Når man ikkke har spist NOE som helst. Tanta mi var med meg daj ge fødte min 2. datter og hun holdt i brødskivene, og matet meg mellom riene. ANBEFALER alle og ha med noe å bite i, og drikke på=)
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 Var 18 timar på fødestova, og vart innlagt kl. 23.00 om kvelden. Hadde då ikkje ete på nokre timar før innleggelse. Eg var ikkje svolten, men det vart pappa'en! I tillegg var det helligdag, og kantine, kafe og kiosk på sjukehuset var stengt... Kjem til å ta med litt mat denne gongen:)
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 7. januar 2007 #9 Skrevet 7. januar 2007 Jeg hadde med energidrikk sist og det drakk jeg innimellom slagene. Fødselen var i gang da jeg kom på sykehuset og tok bare 5 timer, men da hadde jeg spist frokost hjemme før jeg dro (som kom opp igjen i begynnelsen av fødselen). Tenkte ikke på mat i det hele tatt under fødselen, men drikken holdt energien min oppe. Sugerør er forresten fantastisk når du ikke akkurat er i modus til å gjøre annet enn å føde!
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #10 Skrevet 7. januar 2007 Den fødende kan få mat på sykehuset, men det gjør ikke far! Så pakk hvertfall matpakke til ham.
mayaya Skrevet 7. januar 2007 #11 Skrevet 7. januar 2007 Har blitt anbefalt å ta med noe energidrikk som kan hjelpe når energien tappes etterhvert.. Og så noe til far tror jeg er bra, man aner jo ikke om det vil ta lang tid..
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 7. januar 2007 #12 Skrevet 7. januar 2007 ...e hadde det ikke med på første fødselen, og kommer heller ikke til å gjøre det denne gangen. Fikk servert frokost da e kom inn med 1mann, og spiste nesten ingenting. Heller mannen min som gjorde det;) Vann, isbiter,saft,juice,brødmat;det har de på føden om dere spørr=)
LillaGumman 07.02.07. Skrevet 7. januar 2007 #13 Skrevet 7. januar 2007 Vi ble også tilbudt mat hele tiden, inkludert mannen. Heia Fredrikstad Sykehus ;o)
lettereforvirra Skrevet 7. januar 2007 #14 Skrevet 7. januar 2007 Da epudiralen kom spiste jeg både sjokolade og drakk saft med isbiter og sugerør. Sendte til og med tekstmelding til mormoren min å fortalte om hvordan det stod til............ Mamma stakk innom sykehuset for å besøke mormoren min som lå på ei anna avdeling. Hun hadde med poser med frukt og ukeblader og aviser. Satt stor pris på det etter fødselen ihverfall og det gjorde samboer også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå