Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt har begynt å hoste veldig og det syntes han plages. Finnes det hostesaft til disse små? Eller noen som har noen andre råd?

Veldig glad for hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes hostesaft å få på apoteket. Lillegutten min er 4 mnd og har fått det noe kvelder nå. Det ser ut til å hjelpe litt faktisk. Ellers er det lurt å la de ligge høyt med hodet. Bruk et teppe eller en liten pute. Jeg har vært hos legen med han og der fikk jeg også en resept på astmamedisin. Dette skulle jeg bruke hvis det ble riktig ille. Skulle hjelpe ved å åpne opp. Jesper har hatt feber og vært forkjøla lenge. Legen sa at det desverre ikke er mer å gi for hoste. Det kunne ta lang tid før det ble bedre fordi de ikke kan harke opp slimet slik vi voksne kan, men at det ikke er farlig. Dette var etter jeg hadde tatt prøver på lungebetennelse og bakterier, og det viste seg at de var negative. Så hvis det ikke er verre enn en forkjølelese så går det nok over. Skjønner at det er fælt å høre på, og å vite at han plages. Prøv hostesaften...det hjelper i stundenes hete.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...