Gå til innhold

tilbake fra sykehuset IGJEN!

Anbefalte innlegg

ÅÅÅ jeg blir gal asså!!

Nå har jeg hatt sterke kynnere/rier de siste dagene og mens murringene har økt til de grader!

Og nå verker også korsryggen en hel del og alt er bare BLÆ!

Så i dag bestemte jeg meg for å ta en tur inn på føden for å sjekke åpning og div...

Men var det åpning? nei! ikke en eneste millimeter en gang!! ååå! blir helt gal av dette her...

Hun så ut til å ha det som DEN bortskjemte dronninga inni der og nekter å forlate slottet sitt!! hmmm

Vil ha henne ut nå jeg! er jo så lei!!

Men ble altså da hjemigjen sendt med ordene skrevet i panna " 5 dager på overtid, og sannsynligvis 7 til!!"

Huffameg!!

Er ikke bare godt dette nei... nå er det nok! skal vi ikke bare sette oss på do hele gjengen og presse til vi blir blå!? kanskje dem kommer da??? :-P

Næih.. tror nok ikke det hadde funket heller dessv....

Er rart med disse januarbabyene, de bare nekter å komme! hva venter dem på?? snøen som tydeligvis aldri kommer?? hmm ikke godt å vite...

Men fy søren for et nederlag å høre jordmor si " nei her kan det glatt gå en uke til!" åååååå fy søren så deppa jeg ble!!

Så nå skal jeg da hjem å vaske huset i morgen og glemme hele fødselsgreiene, så kanskje hun bestemmer seg for å søke oppmerksomhet ved å poppe ut likevel! :-P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7689196-tilbake-fra-sykehuset-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

føler med deg.....enda er jeg bare 1 dag på overtid!

har time hos jordmor dn 10 ende,men jeg håper for alt i verden at jeg ikke trenger den timen!!!

kan tenke meg det ikke var noe særlig å høre jordmor si at det kunne gå enda en uke...det er det siste man trenger å høre når man allerede er på overtid,og bare sååååå dødslei!!!!'

får håpe vi får sterke rier, vannavgang og full åpning i løpet av natta!

......noe som er lite sansynlig for min del iallefall..

menmen,tvitvi...og LYKKE til:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...