Gjest Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Hm, er ikke Klexane blodfortynnende og i sprøyteform? Mener der er det jeg skal begynne med i uke 28...tjoheii!! Går på Albyl-e nå. Har Leiden mutasjon, så må vel bare innfinne meg med det ja! ;-) Du da?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Jeg går på Klexane og Albyl-e. Begynte med begge da jeg var i uke 8. Pga Leiden mutasjon her også.
Matem Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Jeg går på Klexane, har gjort det siden jeg var i uke 7
tigerlilje Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Hei. Fødte en datter i slutten av november, og på grunn av leiden mutasjon gikk jeg på blodfortynnende sprøyter fra uke 18 ca. Vil bare påpeke at det er veldig viktig at dere bruker sprøyter også i 6 uker etter fødselen! Det er faktisk helt på slutten av svangerskapet og rett etter det er størst fare for blodpropp. Selv fikk jeg blodpropp i beinet fire uker etter fødselen selv om jeg gikk på blodfortynnende. Men det var fordi jeg hadde en blodforgitfning, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå