Gå til innhold

Er det bare jeg som ikke har en blid unge?


Beibi82

Anbefalte innlegg

Hun er ikke spesielt kosete heller. Ikke mye hyl og grin men sutring.. er vel en eller to ganger iløpet av en dag hun virker fornøyd hvor vi får lekt og trent.

 

men savner kos........... er det jeg som gjør no galt? føler hun seg ikke trygg.. er hun ikke glad i meg??? ;((

 

føler meg så negativ om dagen, sory jenter for sutre/klage innlegga..

 

vet ikke hva jeg så for meg før hun kom til verden altså.. men vet ikke om vi har fått til den gode kontakten ennå

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hær har d å vært litt sånn.. men ho har slete med magen.. men i dag har ho vært bli og ekstra kosn...

 

Klart ho e gla i dæ... du ska se at alt går sæ tel...

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke alltid den idyllen man har forestilt seg, og noen ganger virker det som alle andre er mye mer lykkelige og vellykket nybakt mamma enn en selv.

Helt normalt å føle det slik.

Vi er enda så ferske med de små, noen babyer sover enda så mye at man ikke har rukket å få noe særlig kontakt.

Lillemannen min er en ordentlig sovegris og har ikke gitt mamman sin noe skikkelig smil enda - det er jeg litt trist for.

Han gliser ikke noe særlig enda (4 uker) men har sendt både storesøster og pappa et smeltesmil.

Jeg koser mye med ham, men den helt store kontakten har vi ikke fått enda, han er jo stort sett enten sulten, spisende eller sovende når jeg ser ham :-)

Dette vil jo bli bedre når de er mer våkne - må innrømme at jeg ikke husker så godt når slike ting skjedde med jenta vår...

 

Uansett - følelsene dine er helt normale !!

:-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt mer hormonell etter fødsel, uten tvil!! Er nærtagen når andre (les:svigermor) kommer med velmenende råd ol når det gjelder ingrid. hehe.. hender jeg får en sånn "nei, ikke ta fra meg babyn min"-følelse når andre holder hun for lenge.. ja, er litt sprø :Oo

 

..."redd" for at hun skal komme med smil eller latter til andre og ikke jeg får sett på. Elsker de stundene hun er rolig og vi har øyenkontakt da =) herregud, hun er det beste som har hendt oss :) :)

 

trøster meg med at det går over.. hun smiler og ler når hun selv er klar =) (har sett ett og annet da)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns oxo jenta mi er sutrete og sånn.. er liksom bare skriking.. men hun er bare en mnd da, så det er jo måte på hvor mye de skjønner og hun har ikke festa blikket enda, gleder meg til det skjer og hun er litt mere med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...