Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 hei jeg skulle komme tilbake til deg når vi hadde bestemt hva vi gjør!! uff ikke lett, han vil att vi skal ta bort barnet,jeg sa etter mye prat ja til det nå angrer jeg og vil ha spira.. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. er så lei meg..han forstår ikke hvordan jeg har det!!!!! vet att det er tidelig å¨få barn når vi ikke har vært så lenge sammen..
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 kjære deg så lei meg for at jeg ikke har sett d tidligere, har hatt omgangsyken her. huff..men HUSK det er du som får komme med det siste ordet. amboeren min ville heller ikke ha barnet den første gangen, men etter flere uker og mange tårer så forstod han hvor indelig jeg ville ha den lille og i dag er gutten blitt 2 år og d mest fantastiske i livet vårt. tenk deg om 2 ganger før du gjør noe..men d er du som må leve med d. skulle ønske jeg kunne være skyttsengelen her..men ønsker deg masse lykke til, husk man lever kun engang og livet er vedifult..jeg støtter deg..lykke til, mange klemmer
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 hei så koslig att du svarte meg. ja det er sant jeg som må leve med dt valget jeg tar, vet att jeg ikke kommer til å greie å ta det bort. men redd jeg mister han i det valget jeg tar. skal til møte med sykehuset ang abort om ca en uke. gruer meg masse masse, er redd om dagen ,greier ikke å fungere helt... klemmer fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå