Gå til innhold

Har fådd innkallelse til innskriving kl.11.00 dagen før...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde planlagt ks i midten av november. I likhet med deg begynte jeg å grue meg litt da det nærmet seg. Var samtidig redd for at fødselen skulle starte av seg selv. Var rolig da jeg møtte på sykehuset for ks, men må si at jeg fikk "skjelven" da jeg lå i senga og ble trillet inn til operasjon. Men ble beroliget av operasjonsteamet. De var alle veldig rolige og profesjonelle. Tydelig at de kunne jobben sin. Hadde også en fantastisk anestesilege som var veldig flink til å fortelle meg hva som skjedde etc. Jeg har 3 barn og har født 2 av dem på naturlig vis mens den siste jenta nå ble tatt med ks. Jeg er ikke i tvil om at jeg hadde valg ks igjen. En fantastisk måte å føde på. Totalt smertefritt og det er fort gjort, kontra en vanlig fødsel som vanligvis tar timevis og medfører mye smerter.

Jeg opplevde denne siste fødselen som mye tryggere for både barnet og meg selv. Litt smerter de første dagene i operasjonssåret, men man får det man trenger av smertestillende og blir tatt godt vare på av personalet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...