Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble det vanskelig etterhvert?

Hvis det ikke gikk - hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gjorde det! koselig!! =)

Skrevet

ble ikke vanskelig nei...eneste grunnen itil at jeg ikke forsetter, er at hum trenger annen mat itillegg. dager hvor vi farter mye så hender det at hu bare får pupp hele dagen! hu er nå 7 mnd.

Skrevet

Ja, jeg fullammet til 6 mnd. Ble bare lettere og lettere for hver måned. :)

Skrevet

Til 5,5 mnd..

Gav etter for presset om fast føde fra omgivelsene.... var så mange som hadde lyst til å være med å mate.... men klarte å holde igjen slik at det ble smaksprøver til hun var 6,5 mnd og var ikke oppe i full posjon før 7 mnd..

Hun rotet veldig på kveldstid rundt den alderen etter å ha hatt greie leggevaner..

Skrevet

Nesten! Bare minus 12 dager. Begynte å gi litt grøt 1. januar fordi han begynte å våkne igjen om kvelden for å få pupp før jeg la meg, så jeg tenkte han hadde bruk for mer mat. Våkner fortsatt, da, men nå har jeg jo begynt med grøt og gidder ikke å slutte når han allikevel blir 6 mnd om 5 dager ;)

Skrevet

Snuppen min er fem mnd. og jeg har planer om å fullamme i en mnd. til. Synes også at ammingen går lettere og lettere! Men skal inrømme at jeg har veldig lyst til å begynne med litt fast føde, men ikke av noen annen grunn enn at det er "gøyt", så skal klare å holde meg en måned til! Hun har fått smake en halv teskje avocado en gang da...

Skrevet

Jeg gjør det. Å blir nok å gjøre det til hu er 7 mnd iallefall. For hu er over 6 mnd men er ei ekte "frøken vil ikke" til mat. Bare kniper igjen munnen, men legger på seg og mamsen lar puppen henge ute om natta så hu tømmer den også om natta...

Fullamma forje også 6 mnd. Men slutta da hu var 13 mnd å amme og da var jeg over 3 mnd på vei med lillemor, så sitter nå å er gla jeg fikk 6 mnd pause. godt det...

Amming er kjempe lett og kjempe praktisk. ett par bleier og papirservietter er alt vi trenger å huske når vi skal på tur...

Skrevet

Tusen takk for svar dere!!! Det er så godt å forberede seg til hva som kan skje etterhvert!

Skrevet

hei jeg fullammet tvillingene mine til de var 4 md, men da var det ikke nok lengre så da begynnte jeg med litt mme.. når de var 5md begynte de og få litt grøt og så økte vi gradvis med fast føde. no er de 6,5 og de får fast føde til alle måltid...(Har sluttet med mme og ammer de bare, og håper jeg kan gjøre det i noen md til:)

Skrevet

Jeg fullammet i 6 mnd. Nå er han 8, og jeg ammer fortsatt. Han spiser 4 faste måltider..men er allikevel glad i puppen :) Når han er året er det stopp :P

Skrevet

Ikke jeg.

Grunn:

Nr. 1: Hadde kolikk og bæsjet kontinuerlig. Det rant ut der bak hele tiden. Han fikk litt fet mat, og det ble orden på både kolikk og bæsj.

Nr. 2: Hun ble sulten og det var ikke nok med bare melk.

Skrevet

Jeg fullammet til 6 mnd og 9,5 kg!.

Etter litt strev de første ukene, gikk det bedre og bedre.

Amming er rett og slett genialt!

Skrevet

Jeg fullammet til 6 mnd, så startet vi forsiktig med smaksprøver. Nå er han snart 11 mnd og jeg ammer fortsatt ved siden av fire måltider m fast føde.

Skrevet

Fullammer fortsatt og har tenkt å fortsette med det til vesla fyller 6 mnd den 19. Synes det går kjempebra å amme ennå og grugleder meg litt til å begynne m annen føde, virker litt stress sånn i forhold til å amme, men spennende og da.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...