Gå til innhold

Syteinnlegg...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er litt deppa i dag... Har vært med mannen min på jobbrelaterte "festligheter" både fredags- og lørdagskveld...

Utrolig hva ukjente folk kan få seg til å si til en gravid!!!

- He he, skal si du har spist godt i julen! (ehh, ja, he he...)

- Er det like før? (ehh, neida, har fremdeles 2-3 måneder igjen!)

Må jo legge til at jeg vet at jeg ser veldig høygravid ut, men jeg blir faktisk drittlei av å høre de samme kommentarene om og om igjen 2 hele kvelder!!!

Syntes jeg var mer enn god som presset meg inn i strømpebukse og finklær og ble med i det hele tatt jeg;-)

Sorry klaginga, men måtte bare få det ut...

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Kjære jenter.. jeg vet så utrolig godt hvordan dere har det.. Jeg skrev selv ett innlegg når jeg var gravid om dette. det er utrolig hvor mye idiotisk folk klarer og lirke ut av seg når de først kommenterer at du er gravid og når du forteller at det er to.. Herregud.. skulle egentlig skrive ned alle disse teite utsagnene. Men den verste/beste kommentaren når jeg fortaltele en mann at vi skulle ha tvilinger etter IVF behandling var "Å herregud livet deres er over...." Og dette kommer fra voksne mennesker... Utrolig...

Jeg fortalte også en nabo at vi ventet tvillinger. Hun klarte da og fortelle meg en historie om en tvilling døfødsel til en dame som var en nabo til en venninne som var en kollega av henne.. Pokker også .. jeg spurte henne rett ut jeg.. Hvorfor føler du for å fortelle meg dette..?? Er du klar over hva det gjør med meg?? Er jo ikke sikkert at historien er sann engang selvom man vet at slike ting skjer.. Nei, folk skulle lært seg mer folkeskikk og takt og tone...

Bare sett folk på plass...det er til pass for dem når de ikke kan styre kjeften sin... Lykke til videre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...