i.s.75 Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Hei. Jeg er såå svimmel.Har fått beskjed om at jeg har lavt blodtrykk, men det var bare bra så lenge jeg ikke følte meg svimmel. Nå har jeg blitt svimmel, så jeg lurer på om det er vanlig eller om jeg må kontakt lege? Er det noen som har noe peiling?
rampen_ Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 det er nok vanlig når man har lavt blodtrykk, ja... men det er ikke bra, det er et tegn på at blodtrykket er FOR lavt... og iom at du har fått beskjed om at det går bra så lenge du ikke er svimmel??? Da synes jeg så absolutt du skal kontakte legevakt evt føden...
i.s.75 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2007 Hva kan skje hvis man har lavt blodtrykk?
doble Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Uff ja..Vet hvordan du har det:( Jeg har også lavt blodtrykk, og er innmari svimmel for tiden. Er skikkelig ubehagelig å ligge på ryggen..klarer kanskje ett min. Blir da svimmel og kvalm. Blir også det hvis jeg ligger på siden innimellom og... Ikke så greit da! Hva ligger blodtrykket ditt på forresten? Mitt er 100/60..
i.s.75 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2007 Har ikke målt det på en måned. Da var det 105/55. Men da var jeg ikke svimmel, men nå lurer jeg på om jeg må til legen. Hva sier legen til deg da?
doble Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Legen har ikke sagt noe om det. Jeg har heller ikke nevnt at jeg er svimmel heller da... Får se hvordan denne uka går. Skal jobbe mye! Hvis jeg ikke takler denne uka, skal jeg be om sykemeld tror jeg. Har endel vondt i bekkenet og. Har nesten ikke jobbet i jula, så jeg har ikke fått prøvd meg skikkelig før nå. Idag har jeg vært kvalm og sliten og svimmel hele dagen, og ligget mye i senga.. Føler at jeg ikke får puste noen ganger når jeg ligger, og blir ofte stiv i ryggen av å ligge i senga, og kvalm.. Har du det sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå