Gå til innhold

Tigergutt har kommet! =]

Dingeling

Anbefalte innlegg

Hei alle dere som venter..

nå er min ventetid brått over,selv om jeg gjerne kunne ha ventet til 4.februar..

vannet gikk 19.des kl.1830 under middagen hjemme,og etter det gikk alt kjempefort og han ble født kl.0505 på morgenen. han veide 2814 gr og målte 47 cm. han fikk pustestopp like etter fødselen og måtte kobles til c-pap. videre fikk han infeksjon,og måtte få antibiotika,fikk blodforgiftning,måtte ligge i respirator og behandles for gulsott,og legge inn matsonde,så det ble mye for en liten fortidlig født kropp..fikk ikke klemme og holde han før etter noen dager og da var det en omkobling av utstyr uten like,men det var verdt alt og føltes som julaften og 17.mai på en gang..det var tider hvor jeg ikke trodde at vi skulle få han med hjem,og det var en tøff tanke i seg selv,men han er en liten tøffing og i går kom vi hjem og et var en utrolig følelse..

da han var tilkoblet alt mulig slags utstyr klarte jeg ikke å gå for å se han.. det ble for tøft,siden han slet med å puste. men all ros til Nyfødt-intensiven på Riksen.DE ER BARE HELT FANTASTISKE!!

og det samme til Nyfødt-int. på SØF..

så nå koser vi oss så mye at jeg tror nesten at vi få en til om en stund.. hehe!

neida,nå har vi en av hver og det holder.

håper at det går bra med dere andre og at dere går tiden ut.. =]

klem fra

Fortsetter under...

Hei ! Gratulerer med gutten ! Det var nå utrolig hvor travelt han hadde det med å komme ut.... Det kan bli litt ekstra når de kommer så tidlig. Men kjempegodt å høre at alt går bra nå, dere får kose dere masse sammen med gutten, og lykke til videre ! Vi kommer etter vi også... :) Lykke til !

Fint å få høre hvordan det har gått, for vi har jo lurt litt vi som er inne her.

Forresten, er det noen grunn til at han kom for tidlig, eller bare sånn som skjer av og til ?

Nei men så koselig da en gutt ja.

Gratulerer så masser.

Så fint at dere endelig kan slappe av hjemme.

Kan tenke det var litt av et styr, og ikke det beste som kunne skje nei.

Men så deilig til neste år da, med bursdag rett før jul og alltingen.

Grattis så masse.

Og Godt nytt år til dere!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...