Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bergen her

Hvor mange pp har du kommet i da?

Lag en profil, eller skriv litt om deg selv... alder, bosted, barn, jobb etc!

Klem

Skrevet

kommer fra sotra,litt utenfor bergen:-)typen kommer hjem om en mnd tid så da blir det vel prøving,har hvertfall snakket mye om det.men lurer litt på om det kansje er skjedd allerede,hadde ikm på fredag men tør ikke teste ennå:P

Skrevet

Bergen her og, bor på Nesttun :-)

Skrevet

oi så spennende da eyecandy!! håper du er gravid da! :)

Skrevet

håper jeg også!!:-)har mange symptomer men vet ikke om det er innbilning eller om det virkelig er noen inni der..når har du ikm?

Skrevet

jeg har ikm 11.januar etter mine beregninger.. syns jeg har mange symptomer, men vet ikke om de kan stoles på. hehe.. gleder meg ihvertfall til å teste til helgen.. men er samtidig livredd for å bli skuffet. jammen ikke bare bare å være prøver. hehe

Skrevet

hehe vet akkurat hvordan det er ja..:-)vi får bare krysse fingrene og satse på at det blir vår tur fortest mulig!!typen vil at jeg skal vente med å teste til han kommer hjem men det er jo så leeeenge til...(29.jan.)vet ikke om jeg klarer å vente helt til da!hehe..

Skrevet

Jeg er fra Bergen ja:) Er ikke prøver, men lurer på om jeg muligens er gravid, har ikm i dag, skal teste i morgen... lykke til med prøvingen;)

Skrevet

eg og e fra bergen, bor på landås:)

Skrevet

hei=)

jeg bor i bergen:)

Skrevet

bergen her. midt i byen. prøver å bli gravid

Skrevet

tr kom på mandag så da må jeg vente til ut i mars med å prøve på nytt...*snufs*...så leeeeeenge til!!håper resten av "bergenser gjengen" har lykke med seg denne mnd da hvertfall:-)

Skrevet

Hei!

Jeg er fra Bergensområdet ja... koselig å lese at det er flere her inne fra samme område!

Skrevet

heia er fra Bergen vest jeg=)

Skrevet

Jeg og er fra Bergen....i området ditt faktisk ;o)

Skrevet

i mitt?=) hehe

Skrevet

er du?!så kjekt da!!:-)hvor på "øyen"kommer du fra da..?(altså vest,nord osv)ble nysjerrig jeg nå..hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...