Gå til innhold

Flere med termin 21.april???

Anbefalte innlegg

Skrevet

DET hadde vært morro da, og bli kjent med noen som hadde termin samme dag???

Evt chatte på msn eller noe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Jeg har termin 21.april. Vil gjerne bli kjent med deg.

Skrevet

Hei igjen...

måtte jammen lete lenge etter denne tråden... hihi

jah, det er bare å legge meg til på msn: [email protected]

Skrevet

sånn, måtte visst bytte dato, var ikke helt oppdatert.

Skrevet

hehe... hvordan er det med dere da? Dere andre som har termin samme dato som meg??

Hva får dere, om dere vet?? Jeg får en gutt:-)

har ei lita jente på 4 år fra før, så jeg gleder meg til å få en av det annet kjønn denne gangen det blir spennede...

Skrevet

hei, har gutt på 7 fra før og venter nå jente, har sett det på de 3 siste ultralydene. går en gang i mnd pga en genfeil som gir for tykt blod. blir gøy med det annet kjønn, formen har vært fin hele tiden men er nå sykemeldt med bekkenløsning.Det er et helt annerledes svangerskap i forhold til sist gang og følte derfor på meg at det ble motsatt kjønn denne gangen, hadde du noen følelse på det?

Skrevet

jeg har forressten sendt deg privat melding, da kan du gå til din egen postkasse istedenfor at du må lete etter denne på siden. se etter den på din egen side.

Skrevet

Hei igjen.-)

Jeg vet jeg venter en gutt. Har fra før to jenter på 17 og 14, to gutter på 9 og 2,5 år. De tre første er fra et tidligere ekteskap. Derfor to attpåklatter nå:-) Er selv 35 år. Dere da? Hvor gamle er dere?Jeg er også sykemeldt pga bekkenløsning. D blir verre og verre for hver gang. Men dette er definitivt siste gang.Skal ha ks med sterilisering.

Ha en fin natt:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...