Gå til innhold

mange fra trondheim og omegn her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Thia:

oi,når gikk han da,æ gikk d siste året der æ da,gikk de to første åran på Nidareid,før dem stengt skolen:( va russ i 95 æ da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kattem? Jeg har gått på Åsheim Ungdomsskole. Men du er jo åtte år yngre enn meg, så du begynte i første klasse da jeg begynte i niende =0)

Skrevet

Lone34:

e du 34 år??da vet du sikkert av gubben å de to brødren hannes du da,hvis du ha gått på Åsheim:)

Skrevet

"I Trondheim hete det homsa, i København hete det bøssa og på Byneset hete de mainnemainn" (Berlinerpoplene, Trøndelag teater) He he...Lo meg skakk jeg

Skrevet

mainnemainna ja,dem har vi itj så mang av her,som æ veit om da..*hoho*

Skrevet

Jeg er født i 1972. Gikk ut på Åsheim u.skole i 1988. hadde Trine...... til lærer. Gikk i 9c

Skrevet

Chris80

Jeg er også vokst opp på Heimdal. Kjenner Heimdal som min egen lomme. (ihvertfall for 15 år siden ehhh) Bodde på Heimdal til jeg var 16år.

Skrevet

Endaenintrønder:

Han gikk ut i 98, vi er begge 27år gamle,møtte han faktisk på ungdomsskolen, men ble ikke par av oss før i 3003:o)

Chris 80:

Nesten like gamle vi, jeg har en sønn fra før han er 8 år og synes det er på tide å bli storebror:o)

Skrevet

Ja hu gleder seg jenta mi og...men hun vil ikke dele mormor med babyen da..han får få egen mormor..hehe:)

Skrevet

Hei Lone!! Hvilken del av heimdal da?..jeg gikk på stabbursmoen,bodde i wilhelmsmyrblokkene og på lundåsen!!

Skrevet

Lone:

Så nå at du gikk på åsheim ja..litt før mi tid da:) ellers har jeg halve slekta i orkdalen:)

Skrevet

Chris:

Har gått på Stabbursmoen og jeg!

2. og 3.klasse i 80/81 og 81/82 blir det vel. Skolen var flunke ny da jeg begynte ihvertfall. Hadde Grethe Moe som lærer.

Skrevet

Thi- hi så søt hun høres ut. Gutten min er litt bekymret for at han skal få lillesøster, han vil ha en bror som han kan lese nattahistorier for og snakke om teite jenter:o)

Hi hi jeg går med en følese av at det blir gutt denne gangen også, så skal bli spennende å se!

Skrevet

Chris:

Ikke sikkert du tør si etternavnet ditt her, men hvor i Orkdalen bor slekta di da?

Skrevet

Hehe..hun var der fremdeles da jeg gikk der:) hu er der sikkert enda..

Skrevet

Lone: slekta er fra orkanger..kvernmo..

Thia: ja blir spennende,

jeg var overbevist om at det ble gutt,og fikk rett!! jeg skal ha i slutten av april

Skrevet

oj...heldig du som har kommet så langt. Jeg er ny her på 2. tri i dag så har enda leeeenge igjen. skal på ul 20. februar, håper tiden går for til da.

Bynne å logge ut jeg nå, ses sikkert senere.

Natti natti

Skrevet

Hei du fra Skatval...så gøy da.Bor på størdal her da.Men har termin 2mai jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...