Gå til innhold

mange fra trondheim og omegn her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare litt spent... er selv fra en nabokommune, og vært morro om det hadde vært flere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt utenom der jeg da..litt lenger nord.

Skrevet

jeg og er litt nord... kanskje vi og er nabokommuner? fnis...

mener jeg har sett hvor du kommer fra, er det stjørdal? (sett det i en tidligere lignende tråd)

Skrevet

sør trønder iallfall...:) men bor på Hitra, og er fra levanger

Skrevet

hehe kommer ikke fra stjørdal men bor her ja.Har ikke vært på noen slike tråder,har ikke sett de jeg.

Skrevet

jupp,bor like utafor Trondheim:)

Skrevet

hmm.. det var rart.. men det var riktig da??? hihi, bra gjetta isåfall.. da sitter vi jaggu ikke langt fra hverandre, for å si det sånn!!!

Jeg er fra Malvik jeg da...

Skrevet

hvor bor dere da trøndere????

Skrevet

det er du ja..da er det ikke så langt fra hverandre nei.

Skrevet

hehe,æ bor på Byneset æ da,hvis du veit kor d e hen?*hihi* triveli på lande i byn ja!!

Skrevet

jupp, vet hvor det er jah:-)

vært der et par ganger hos grisebonden Tor.. neida...

men seriøst: jeg har vært der!!!

Jeg er fra Malvik, som sagt ovenfor her:-) triiiivelige trøøøøndelag....

Skrevet

hihi, nei det e ikke det da:-)

kanskje æ huske dæ fra BliGravid, for æ tru nemlig vi va innpå der samtidig... og vi ska no itj ha sååå langt fra hverandre.. du 2.mai, og æ 21.april...

Skrevet

Malvik ja,kjenne itj så mang derfra æ nei..e sjøl oppvokse på Strinda da,bodd der t æ fløtta ut i en alder av 17 år:)

Skrevet

Trønder her å :) E fra nord-trøndelag, men bor i Trondheim

Skrevet

ja var en del inne på der før jeg ble gravid ja.Ja termin er 2mai men jordmora mente jeg kommer til og føde får tiden,ikke viste hun hvorfor.Men magefølelesen hennes følte de.Så da spørrs det da.Spennede.

Skrevet

Jeg er også trønder, bor på kattem, men vokst opp på den andre siden av byen så kjenner nesten ingen her.

Skrevet

Sør-trønder her. Fra Orkdal kommune. Flere?

Skrevet

Thia:

oppvokse på rett sia av byn du åsså ja?*hehe*kor hen da?

Skrevet

Thi- hi, var det jeg mente ja :0) er fra Risvollan / Nardo jeg. Var det du som var fre Strinda?

Skrevet

Sitter på Kattem her også:))

Skrevet

oki,jupp e oppvokse på Strinda ja,litt mer mot Universitetet Dragvoll:-) Et søskenbarn av mæ,e oppvokse på Stubban da..Rett sia av elva rettar sagt,hihi!!Gubben e oppvokse på Heimdal da..

Skrevet

sitter på skatval.... litt nord for trondheim det da

termin i august

Skrevet

Så koselig med flere fra Kattem da:o) Har bodd her i to år jeg nå, men fint lite kjent her, Blir vel bedre nåe jeg begynner å tusle rundt med vogn, oj, oj som jeg gleder meg...

Skrevet

Endaenintrønder:

Mannen min er også fra nardo, han gikk alle tre åra vgs på Strinda:o)

Skrevet

Ja jeg har bodd her i 4 år,men vokst opp på heimdal, kjenner faktisk ikke mange i nabolaget..har ei datter på 3 før jeg..din første?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...